Litoral Podeu enviar les imatges fins al 15 d'octubre

Convocat el 10è Concurs Fotogràfic del Parc de la Serralada Litoral

28/06/2018

Un any més, s’ha convocat el Concurs de Fotografia del Parc de la Serralada Litoral, que enguany arriba a la 10a edició. Hi ha dues categories, una per al públic en general, i una altra per a infants de fins a 12 anys. El tema de la desena convocatòria és 'Un color del parc' i les fotografies han d’estar realitzades dins l'àmbit del Parc.

Els participants podreu presentar fins a un màxim de 4 fotografies per autor (les quals han de ser inèdites) fins a les 23.55 h del dilluns 15 d'octubre del 2018. Totes les imatges han d’anar acompanyades d’un formulari de participació en què s’indiquen les dades següents: Títol de la fotografia; Lloc de presa de la fotografia (indret i municipi); Nom i cognoms de l’autor/a; Municipi de residència; Telèfon de contacte; Adreça electrònica de contacte.

Periòdicament les fotografies s'incorporaran al Facebook del Parc de la Serralada Litoral. Els visitants podran destacar amb un “M'agrada” aquelles que prefereixin i el resultat de la votació mitjançant Facebook determinarà el Premi del públic.

El concurs compta amb la col·laboració de la Federació Catalana de Fotografia (Patrocini de la FCF núm. 2018/69).

Amplieu la informació en aquest enllaç, consulteu les bases completes del 10è Concurs Fotogràfic i feu-nos arribar les fotografies al correu electrònic p.slitoral@diba.cat.

Protecció de dades

En el cas dels menors de 14 anys, la seva inscripció haurà de ser feta pels seus pares o tutors (un d’ells) que donaran el consentiment per al tractament de les dades dels menors, identificatives i de contacte de l’autor de la fotografia i de la seva pròpia imatge que podrà ser utilitzada per a la difusió de l’activitat i/o la publicació dels guanyadors en diferents mitjans, entre ells la pàgina web del Consorci.

Categoria: Educació ambiental, Litoral, general,