Litoral Podeu veure totes les imatges en el Facebook del Parc i un vídeo recopilatori de les imatges en el canal Youtube del Parc

El 12è Concurs Fotogràfic del Parc de la Serralada Litoral ja té guanyadors

$urlFileEntry

1r premi. Autor: José Antonio Rios Robles

21/12/2020

Ja es coneixen les imatges guanyadores del 12è Concurs Fotogràfic del Parc de la Serralada Litoral. Antonio Rios Robles (1r premi), Xavier Rafanell (2n premi), Tony Barbany (3r premi), Begoña Murga (premi categoria infantil) i Carme Mas (premi del públic) són els diversos autors de les imatges guardonades. També s'ha seleccionat una desena de fotografies finalistes. Enguany, la situació sanitària no ha permès que es realitzi l'entrega presencial dels premis.

El passat 15 d’octubre s'acabava el període per participar en el 12è Concurs Fotogràfic del Parc de la Serralada Litoral, ara, el jurat, format per membres del cos de jurats de la Federació Catalana de Fotografia (FCF), un membre de l’equip tècnic del Parc i el president del Consorci, ha decidit els premis següents:

1r premi (medalla d’or de la FCF i estada d’un cap de setmana per a dues persones, en règim de pensió completa, en una casa rural dins l’àmbit del Parc) per a "Garrulus Glandarius", de José Antonio Rios Robles.

2n premi (medalla de plata de la FCF i àpat per a dues persones en un dels restaurants dins l’àmbit del Parc) per a "Mirada", de Xavier Rafanell i Jacas.

3r premi (medalla de bronze de la FCF i cistella de productes agroalimentaris procedents de productors dins l’àmbit del Parc) per a "Polilla", de Tony Barbany Bosch.

1r premi categoria infantil (medalla d’or de la FCF i xec regal de la botiga Abacus per valor de 50 euros) per a “H2O”, de Begoña Murga Jambert.

Premi del públic (cistella de productes agroalimentaris procedents de productors dins l’àmbit del Parc) per a “Contemplant Burriac”, de Carme Mas Puig.

Imatges finalistes

A més a més d'aquestes imatges guardonades, també s’han seleccionat deu fotografies finalistes que formaran part del calendari del Parc 2021 i de la mostra fotogràfica itinerant que s'exposarà a les diferents biblioteques del Maresme i de l'àmbit del Parc de la Serralada Litoral que formen part del programa Parcs i biblioteques… naturalment! Són les següents:

"Cleopatra", de Roberto Gracia Arenas; "Ales com fulles", de Sergio López Conde; "La serra de les papallones", de Sergio López Conde; "Mirades afilades", d'Andreu Noguero Cazorla; "Blaveta", de Tony Barbany Bosch; "Explosió de natura", de Gemma Torruella Calzada; "Amagat", de José Antonio Ríos Robles; "Abans d'emprendre el vol", d'Eugeni Álvarez Merchan; "Fanalets de muntanya", de Pere Alonso Riera, i "Campana a la lluna", de Jesús López García.

Properament, trobareu calendaris als equipaments del Consorci (Centre d'Informació de la Creu de Can Boquet, Punt d'Informació de Can Lleonart, Centre de Documentació del Parc i Oficina del Parc de la Serralada Litoral) així com en els diversos ajuntaments i biblioteques dels municipis del Parc i consells comarcals.

En aquest àlbum fotogràfic del Facebook del Parc de la Serralada Litoral podreu veure les imatges guanyadores i finalistes. Aquest 2020, com a novetat, també s'ha elaborat un vídeo que recull totes les fotografies presentades i que trobareu en el canal Youtube del Parc.

Font de la informació: Xarxa de Parcs Naturals

Categoria: Educació ambiental, Litoral, Educació ambiental, Educació ambiental,