Litoral Mireu les imatges guanyadores a l'àlbum del Facebook del Parc

Es lliuren els premis de l'11è Concurs Fotogràfic del Parc de la Serralada Litoral

24/01/2020

El divendres 17 de gener va tenir lloc al celler de la masia Can Magarola d'Alella l’acte de lliurament de premis de l'11è Concurs Fotogràfic del Parc de la Serralada Litoral.

L’alcalde de Teià i president del Consorci del Parc, Andreu Bosch, va donar la benvinguda a tots els assistents. A continuació, el fotògraf Albert Masó va oferir una xerrada molt interessant sobre fotografia de natura. Després de la xerrada, es va projectar un passi de totes les fotografies presentades al concurs i, tot seguit, es van lliurar els guardons als autors de les quatre fotografies premiades pel jurat (format per membres de la Federacio Catalana de Fotografia i personal del Consorci del Parc), entre elles la de la categoria infantil, així com la guanyadora de la votació del públic.

Aquestes imatges formen part d’una quinzena que han estat seleccionades per il·lustrar el calendari de l’any 2020 del Parc de la Serralada Litoral i una mostra fotogràfica itinerant que s'exposarà a les diferents biblioteques del Maresme que formen part del projecte Parcs i biblioteques... naturalment!

Trobareu calendaris als equipaments del Consorci (Centre d'Informació de la Creu de Can Boquet, Punt d'Informació de Can Lleonart, Centre de Documentació del Parc i Oficina del Parc de la Serralada Litoral) així com als diversos ajuntaments i biblioteques dels municipis del Parc i consells comarcals.

Abans d'acabar, els participants van poder brindar amb vins de la DO Alella i degustar productes del Parc.

Guanyadors de l'11a edició

Aquests són els guanyadors de l'11a edició:

1r premi: «Boira», de Montserrat Dolz Lázaro.

2n premi: «Finestreta», de Carles Alasraki Alberti.

3r premi: «Les cascades del Parc», de Carlos Estrecha Cádiz.

Premi del públic: «¿Quién dijo foto?», de Carolina Paula Deibe Lombardo.

1r premi de la categoria infantil: «Els colors del Parc», d'Eloi Puerto Fernàndez.

L'enhorabona a tots i moltes gràcies a tots els qui heu participat! Us esperem a la propera edició.

En aquest àlbum fotogràfic del Facebook del Parc de la Serralada Litoral podreu veure les imatges guanyadores.

Categoria: Educació ambiental, Educació ambiental, Litoral, Educació ambiental, general,