Litoral Properament se sabrà la data i el lloc de l’acte d'inauguració de l'exposició de les imatges seleccionades

Ja es coneix el veredicte del 13è Concurs Fotogràfic del Parc de la Serralada Litoral

24/11/2021

Jordi Ventura Carbó (1r premi), Antoni Barbany Bosch (2n premi), Carme Mas Puig (3r premi) i Lila Tamet Martínez (premi categoria infantil) són els guanyadors del 13è Concurs de Fotografia del Parc de la Serralada Litoral. Així ho va decidir el jurat en un acte públic a la Masia Can Magarola d'Alella el dimecres 17 de novembre. El Premi del públic ha estat per a Pere Alonso Riera. També es van escollir les imatges que formaran part del calendari del Parc del 2022 i les fotografies de l'exposició que itinerarà per les biblioteques de l'àmbit del Parc.

Un cop va finalitzar el 15 d’octubre el termini de presentació d’imatges, el jurat del 13è Concurs de Fotografia del Parc de la Serralada Litoral es va reunir el 17 de novembre per decidir els guanyadors del primer, segon i tercer premi de la categoria general i el premi de la categoria infantil. Aquest va ser el veredicte:

1r premi per a "Lamparitas", de Jordi Ventura Carbó.

2n premi per a "Cuca peluda", d'Antoni Barbany Bosch.

3r premi  per a "Plourà", de Carme Mas Puig.

Premi de la categoria infantil per a "La soledat de la muntanya", de Lila Tamet Martínez.

Podeu veure-les al Facebook del Parc de la Serralada Litoral.

Premi del públic

Uns dies després, un cop finalitzat el termini de votacions el dilluns 22 de novembre a les 10 h, s'ha conegut el Premi del públic a la imatge amb més "m'agrada" a l'àlbum d'imatges del 13è certamen fotogràfic al Facebook del Parc, enguany, amb sorpresa. Si bé la fotografia "Canvi climàtic, arriben els elefants" havia obtingut 66 "m’agrada", les bases del Concurs no permeten que una mateixa persona obtingui més d’un premi i l’autora de la fotografia més votada és Carme Mas Puig, la guanyadora del 3r premi del jurat amb "Plourà".

Per aquest motiu, el president del Consorci ha resolt atorgar a la fotografia més votada un accèssit i concedir el Premi del públic a la imatge "Burriac mirant cap al cel", de Pere Alonso Riera, que ha estat la segona més votada amb 36 "m’agrada".

Les fotografies seleccionades formaran part del calendari del Parc de l’any 2022 i de la mostra fotogràfica itinerant que s'exposarà a les diferents biblioteques i equipaments dins l'àmbit del Parc que formen part del programa Parcs i biblioteques… naturalment!

El 13è Concurs de Fotografia del Parc de la Serralada Litoral compta amb el patrocini de la Federació Catalana de Fotografia (FCF) i el jurat estava format per membres del cos de jurats de la FCF, el president del Consorci del Parc de la Serralada Litoral i un membre de l’equip tècnic del Parc.

Properament s’anunciarà la data i el lloc de l’acte d’inauguració de l’exposició de les imatges seleccionades, durant el qual s’atorgaran els guardons i premis als guanyadors, sempre i quan la situació sanitària ho permeti.

Categoria: Educació ambiental, Litoral, Educació ambiental, Educació ambiental,