Litoral A Calella, Cabrils i Vilassar de Dalt

Noves itineràncies de les exposicions del Parc de la Serralada Litoral durant el mes de febrer

09/02/2022

Les diverses exposicions vinculades al Parc de la Serralada Litoral continuen les seves itineràncies i arriben també a municipis de fora de l’àmbit del Parc. Així, fins al 22 de febrer la mostra sobre el Parc de la Serralada Litoral es pot visitar a la Biblioteca Can Salvador de la Plaça de Calella i l’exposició de les fotografies guanyadores i seleccionades del 12è Concurs Fotogràfic del Parc serà a la Biblioteca de Cabrils fins al 28 de febrer. El Museu Arxiu de Vilassar de Dalt acull una exposició fotogràfica sobre pops i sípies.

L'exposició itinerant sobre el Parc de la Serralada Litoral arriba a Calella. Fins al 22 de febrer es pot visitar a la Biblioteca Can Salvador de la Plaça del municipi. La mostra consta d’una desena de plafons de fusta natural amb una quarantena d'il·lustracions de flora i fauna, obra d’Agnès Perelló, i presenta recursos com una passejada audiovisual, propostes de participació, objectes mòbils i ambientació aromàtica. Els visitants hi descobriran els secrets del Parc, el seu paisatge, la vegetació i la fauna i com protegir-lo i respectar-lo. L’accés és lliure en l’horari de la Biblioteca. Podeu descarregar-vos el díptic en aquest enllaç.

Continuant la seva itinerància, aquesta exposició serà a la Biblioteca Antoni Comas de Mataró durant el mes de març, al Casal de Santa Maria de Martorelles a l’abril i a la Biblioteca de Premià de Dalt, al maig.

Per la seva banda, les fotografies guanyadores i una selecció de les participants del 12è Concurs Fotogràfic del Parc de la Serralada Litoral s'exposaran fins al 28 de febrer a la Biblioteca de Cabrils. Properament s'iniciarà la itinerància de la selecció de les imatges del 13è Concurs de Fotografia del Parc i, al llarg de l'any, la mostra es podrà veure a les diferents biblioteques que formen part del projecte "Parcs i biblioteques... naturalment!", així com a altres equipaments municipals.

Finalment, el Museu Arxiu de Vilassar de Dalt, seu del Centre de Documentació del Parc, acull fins al 6 de març l'exposició fotogràfica "Entre pops i sípies amb tub i ulleres. Un viatge pel fons marí de Vilassar de Mar", a càrrec de Teresa Coves, Marc Roig (biòlegs) i Xavier Vidal (fotògraf). La presentació de l'exposició serà el divendres 11 de febrer a les 20 h.​​

Categoria: Educació ambiental, Litoral, Educació ambiental, Educació ambiental,