Litoral Podeu enviar un màxim de 4 imatges fins al 15 d'octubre

En marxa l'11è Concurs Fotogràfic del Parc de la Serralada Litoral

29/06/2019

El Concurs de Fotografia del Parc de la Serralada Litoral arriba, enguany, a l’11a edició. Hi ha dues categories, una per al públic en general, i una altra per a infants de fins a 12 anys. El tema de la convocatòria 2019 és ‘El Parc a través dels sentits' i les fotografies han d’estar realitzades dins l'àmbit del Parc.

Fins a les 23.55 h del dimarts 15 d'octubre del 2019, podeu presentar fins a un màxim de quatre fotografies inèdites per autor mitjançant correu electrònic a l’adreça p.slitoral@diba.catTotes les imatges han d’anar acompanyades d’un formulari de participació en què s’indiquen les dades següents: Títol de la fotografia; Lloc de presa de la fotografia (indret i municipi); Nom i cognoms de l’autor/a; Municipi de residència; Telèfon de contacte; Adreça electrònica de contacte.

Les fotografies s’han de fer tenint en compte la legislació d'aplicació en els Espais Naturals amb especial atenció al Decret 148/1992, de 9 de juny, sobre activitats fotogràfiques, científiques i esportives que poden afectar les espècies de la fauna salvatge.

Periòdicament, les fotografies s'incorporaran a la pàgina de Facebook del Parc de la Serralada Litoral. Els visitants podran destacar amb un “M'agrada” aquelles que prefereixin i el resultat de la votació mitjançant Facebook determinarà el Premi del públic.

El jurat estarà format per membres del cos de jurats de la Federació Catalana de Fotografia, un membre de l’equip tècnic del Parc i el president del Consorci o persona en qui delegui. La decisió del jurat serà inapel·lable. L’acte del veredicte del jurat tindrà lloc la primera quinzena de novembre.

Premis de la categoria públic en general

· 1r premi: Medalla d’or de la FCF i estada d’un cap de setmana per a dues persones, en règim de pensió completa, en una casa rural entre les que participen en el programa Parc a taula.

· 2n premi: Medalla de plata de la FCF i cistella de productes agroalimentaris procedents de les productores i dels productors que participen en el programa Parc a taula.

· 3r premi: Medalla de bronze de la FCF i cistella de productes agroalimentaris procedents de les productores i dels productors que participen en el programa Parc a taula.

· Premi del públic: Àpat per a dues persones en un dels restaurants que participen en el programa Parc a taula.

Una mateixa persona no podrà ser agraciada amb més d’un premi.

Categoria nens i nenes fins a 14 anys

· 1r i únic premi: Medalla d’or de la FCF i xec regal de la botiga Abacus per valor de 50 euros.

A banda d’aquests cinc premis, el jurat escollirà deu fotografies més que, juntament amb les guanyadores, formaran part del calendari del Parc 2020 i d’una mostra fotogràfica itinerant que s’exposarà a les diferents biblioteques dins l’àmbit del Parc de la Serralada Litoral.

L'11è Concurs Fotogràfic del Parc de la Serralada Litoral compta amb la col·laboració de la Federació Catalana de Fotografia (Patrocini de la FCF núm. 2019/65).

Podeu ampliar la informació en aquest enllaç i consultar aquí les bases completes.

Protecció de dades

En el cas dels menors de 14 anys, la seva inscripció haurà de ser feta pels seus pares o tutors (un d’ells) que donaran el consentiment per al tractament de les dades dels menors, identificatives i de contacte de l’autor de la fotografia i de la seva pròpia imatge que podrà ser utilitzada per a la difusió de l’activitat i/o la publicació dels guanyadors en diferents mitjans, entre ells la pàgina web del Consorci.

Categoria: Educació ambiental, Educació ambiental, Parc a taula, Litoral, Educació ambiental, general,