Marina Hi han participat 42 persones amb 88 fotografies

El 8è Concurs Fotogràfic del Parc de la Serralada de Marina ja té guanyadors

16/06/2021

Joan Navarro Pujades, Felicià Sabater, Maria José Ruiz López i Mariano F. Berdejo són els guanyadors del 8è Concurs Fotogràfic del Parc de la Serralada de Marina. Al concurs hi han participat un total de 88 fotografies de 42 participans (de 60 inscrits), procedents de 15 municipis diferents. A banda dels premis en metàl·lic, les fotografies guanyadores i una selecció serviran per al calendari 2022 del Parc i es mostraran en una exposició que es veurà a les biblioteques municipals de la zona.

El concurs tenia tres temes: Fotografia de flora i/o fauna de totes les espècies pròpies del Parc; Fotografia de patrimoni històric i cultural del Parc, i Fotografia de paisatge i/o activitat humana al Parc entesa com tota imatge que sigui paisatge del Parc o panoràmiques que es vegin des del Parc, però identificant la zona des d'on s'ha realitzat la fotografia.

El premi a la millor col·lecció, dotat amb 300 euros, ha estat per a Joan Navarro Pujadas, amb una imatge de detall d’una flor de ginesta amb formigues, una fotografia nocturan de l’ermita de Sant Onofre (Badalona) i el paisatge nocturn costaner que es veu des del Parc. Hi participaven vint-i-quatre autors.

El premi a la millor fotografia de flora i/o fauna (100 euros), d’entre trenta-una imatges, és per a una fotografia d’una papallona il·luminada subtilment feta per Felicià Sabater. El premi a la millor fotografia de patrimoni històric i cultural (100 euros), i un total de vint-i-set participants, és per a una altra fotografia de Sant Onofre amb la lluna per darrera, obra de Maria José Ruiz López i el de la millor foto de paisatge i/o activitat humana (dotat amb 100 euros i vint-i-nou participants) per a Mariano F. Berdejo amb una imatge d’un arc de Ca l'Alemany, Badalona.

Podeu veure totes les imatges participants així com les premiades en aquesta galeria.

Categoria: Educació ambiental, Marina, Educació ambiental, Viu el parc, Educació ambiental,