Marina Imatges fins al 31 d'octubre

S'allarga el termini per participar en el 7è Concurs de Fotografia del Parc de la Serralada de Marina

07/05/2020

Atès l'estat d'emergència sanitària que limitava els accessos als espais naturals fins al passat 2 de maig, es prorroga el lliurament de fotografies del 7è Concurs Fotogràfic del Parc de la Serralada de Marina fins al 31 d'octubre.

El 7è Concurs de Fotografia del Parc de la Serralada de Marina s'adreça a tots els públics i els participants poden enviar fins a un màxim de quatre fotografies inèdites a l’adreça de correu p.smarina.cd@diba.cat abans de les 23.55 h del dissabte 31 d'octubre del 2020.

En el correu, cal afegir un arxiu en format Word indicant les dades següents: títol de la fotografia, lloc de presa de la fotografia, categoria a la qual s'opta, nom i cognoms de l’autor/a, municipi de residència, telèfon de contacte, adreça de correu electrònic i número d'associat a la Federació Catalana de Fotografia, si és el cas.

Categories i premis

A la millor fotografia de flora i/o fauna
· Tercer premi: 25 euros.

A la millor fotografia de patrimoni
· Tercer premi: 25 euros.

A la millor fotografia de paisatge
· Tercer premi: 25 euros.

Periòdicament, les imatges s’incorporaran a la pàgina de Facebook del Parc

El veredicte del jurat es farà en un acte obert al públic el dissabte 14 de novembre a les 18 h a la seu de l'Agrupació Fotogràfica de Montcada i Reixac (AFOTMiR) al Centre Cívic Antigues Escoles de Mas Rampinyo (c. Alt de Sant Pere, 73, de Montcada i Reixac), i el lliurament de premis tindrà lloc el dijous 3 de desembre a les 19 h a la sala Polivalent de la Biblioteca Elisenda de Montcada (c. Tarragona, 32, Montcada i Reixac). Les imatges premiades i una selecció de les més destacades formaran part d'una exposició que es podrà visitar a la Biblioteca.

Durant la pandèmia per coronavirus, us demanem que respecteu les normes de l'Estat d'Alarma sanitària en les vostres visites al Parc (més informació a la pàgina de FAQS - Preguntes i respostes freqüents a la XPN).

El Concurs de Fotografia del Parc de la Serralada de Marina està organitzat per l'Ajuntament de Montcada i Reixac. Regidoria de Cultura i Patrimoni, el Centre de Documentació del Parc de la Serralada de Marina i la Biblioteca Elisenda de Montcada amb la col·laboració de l'Agrupació Fotogràfica de Montcada i Reixac (AFOTMiR). Compta amb el patrocini de la Diputació de Barcelona i del Parc de la Serralada de Marina.

Font de la informació: Biblioteca Elisenda de Montcada i XPN

Categoria: Educació ambiental, general, Marina, Educació ambiental, Educació ambiental,