Marina Podeu enviar les vostres imatges fins al 31 de maig

Participeu a la 5a edició del Concurs Fotogràfic del Parc de la Serralada de Marina

25/01/2018

Si us agrada la fotografia i la natura, aquest és el vostre concurs! Us convidem a presentar les vostres imatges a la 5a edició del Concurs de Fotografia del Parc de la Serralada de Marina. Podeu guanyar premis de fins a 200 euros!

El 5è Concurs de Fotografia del Parc de la Serralada de Marina s'adreça a tots els públics i els participants poden enviar fins a un màxim de quatre fotografies inèdites a l’adreça de correu p.smarina.cd@diba.cat abans de les 23.55 h del dijous 31 de maig del 2018.

En el correu, cal afegir un arxiu en format word indicant les dades següents: títol de la fotografia, lloc de presa de la fotografia, categoria a la que opta, nom i cognoms de l’autor/a, municipi de residència, telèfon de contacte, adreça de correu electrònic i número d'associat a la Federació de Catalana de Fotografia, si és el cas.

Les categories i premis són els següents:

· Millor fotografia de flora i/o fauna: 200 euros.

· Millor fotografia de patrimoni: 200 euros.

· Millor fotografia de paisatge: 200 euros.

Periòdicament, les imatges s’incorporaran a la pàgina web del Parc de la Serralada de Marina i a la pàgina de Facebook del Parc

El veredicte del jurat es farà en un acte obert al públic el dissabte 9 de juny a les 18 h a la seu de l'Agrupació Fotogràfica de Montcada i Reixac (AFOTMiR) al Centre Cívic Antigues Escoles de Mas Rampinyo (c. Alt de Sant Pere, 73, de Montcada i Reixac), i el lliurament de premis tindrà lloc el 19 de juny a les 19 h a la sala Polivalent de la Biblioteca Elisenda de Montcada (c. Tarragona, 32, Montcada i Reixac). Les imatges premiades i una selecció de les més destacades formaran part d'una exposició que es podrà visitar a la Biblioteca.

El 5è Concurs Fotogràfic del Parc de la Serralada de Marina compta amb el reconeixement de la Federació Catalana de Fotografia amb el número de reconeixement 2018-21.

El Concurs de Fotografia del Parc de la Serralada de Marina està organitzat per l'Ajuntament de Montcada i Reixac. Regidoria de Cultura i Patrimoni, el Centre de Documentació del Parc de la Serralada de Marina i la Biblioteca Elisenda de Montcada amb la col·laboració de l'Agrupació Fotogràfica de Montcada i Reixac (AFOTMiR). Compta amb el patrocini de la Diputació de Barcelona i del Parc de la Serralada de Marina.

Font de la informació: Biblioteca Elisenda de Montcada i XPN

Categoria: Educació ambiental, Marina, Educació ambiental, general,