Marina L'Ajuntament de Sant Fost de Campsentelles ha demanat la incorporació com a municipi del Parc

Se celebra l'Assemblea General del Consorci del Parc de la Serralada de Marina

11/11/2019

El dimarts 29 d'octubre a les 13 h, l'Oficina del Parc de la Serralada de Marina, a la Conreria, va acollir l'Assemblea General del Consorci del Parc de la Serralada de Marina amb la presència de representants de tots els ens que la conformen.

En aquesta ocasió, es tractava de la primera assemblea realitzada després de les eleccions municipals del passat mes de maig, amb la qual cosa els assistents eren els nous vocals representants de les administracions consorciades (Diputació de Barcelona, AMB i ajuntaments). En alguns casos eren membres electes nous i, en d'altres, eren els mateixos representants del mandat anterior.

L'ordre del dia comprenia com a primer punt l'elecció del nou president del Consorci, que va recaure en el diputat delegat de Mobilitat, Espais Naturals i Prevenció d'Incendis Forestals, Josep Tarín, i les dues vicepresidències, l'una per a l'Ajuntament de Montcada i Reixac, a càrrec del regidor i vocal Oriol Serratusell, i l'altra per a l'Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet, amb el regidor i vocal Álvaro Rodilla.

Així mateix, es va aprovar la proposta de pressupost per a l'any 2020 i el Programa d'objectius i actuacions.

Sant Fost de Campsentelles demana la seva incorporació com a municipi del Parc

Cal ressaltar especialment que l'Ajuntament de Sant Fost de Campsentelles va sol·licitar la seva incorporació, no ja com a membre del Consorci del qual ja en formava part, sinó com a membre del Parc de la Serralada de Marina, per a la qual cosa s'ha d'elaborar un Pla especial que defineixi l'àmbit del municipi que s'incorpora al Parc així com la seva classificació segons el seu valor natural i la normativa que regeix a la resta del Parc.

Per a més informació, podeu consultar aquesta notícia.

Categoria: Marina, Diputació de Barcelona, general,