Montesquiu D’un total de 35 participants

Josep M. Pérez amb la millor col·lecció, Magda Frigola, Joan Pou i Joan Caballero guanyen el XV Ral·li Fotogràfic del Parc del Castell de Montesquiu

01/07/2024

Josep M. Pérez Martín, de Centelles, és el guanyador del premi a la millor col·lecció del XV Ral·li Fotogràfic del Parc del Castell de Montesquiu, que es va lliurar el dissabte 29 de juny. Al certamen hi van participar 101 fotografies de 35 fotògrafs, 32 dels quals van presentar col·lecció sencera. Les imatges guanyadores es poden veure a l’entrada del castell, durant aquest juliol, els dissabtes i festius d’11 a 14 h.

Els temes del ral·li, que es va fer coincidint amb la matinal de Viu el parc, el 2 de juny, eren "Vertical", "Comestible" i "Líquid". Del primer tema, la imatge guanyadora va ser de Magda Frigola Vera, de Sant Agustí de Lluçanès; el premi del tema "Comestible" va ser per a Joan Pous Burniol, de Sant Joan de les Abadesses; mentre que el del tema "Líquid" va recaure en Joan Caballero Galán, de Ripoll. També es va premiar, en la categoria de menors de 12 anys, Ilènia Preixens Molist, de Sant Julià de Vilatorta.

El premi a la millor col·lecció està dotat amb 300 euros, mentre que els altres ho estan amb 150 euros, i el de menors de 12 anys té un premi especial.

Categoria: Montesquiu, Educació ambiental, ODS,