Montnegre-Corredor El 29 d'octubre es farà la 17a edició del Ral·li Fotogràfic 'Tocats pel bolet'

El santuari del Corredor acull una nova edició de la Matinal Viu el parc del Parc del Montnegre i el Corredor

10/10/2023

L'espai emblemàtic del santuari del Corredor, a Dosrius, va tornar a acollir, el diumenge 8 d'octubre, la ja clàssica Matinal Viu el parc del Parc del Montnegre i el Corredor. Els actes centrals continuen amb el concert Parcs en concert de Roigé el 15 d'octubre al Museu de la Pagesia de Fogars de la Selva i amb la 17a edició del Ral·li Fotogràfic 'Tocats pel bolet', a Sant Iscle de Vallalta el diumenge 29 d'octubre, a més a més de moltes propostes als municipis.

Feia un dia esplèndid, però no van arribar al centenar les persones que es van apropar a gaudir de la festa. Feia un sol inusual per ser octubre i, probablement, molts van decidir aprofitar els darrers dies de platja.

A les 10.30 h, va començar la proposta del Burro dels jocs que va acompanyar els participants durant tot el matí. Dos tallers de treballs manuals en què els nens i nenes podien fer les seves creacions amb elements naturals, i l'activitat Pedala i pinta, un espai per pintar utilitzant un enginyós sistema que fa que un torn es mogui amb la força de la pedalada.

Els "Farcell de jocs" de Fefe i Cia. amb els seus jocs tradicionals de fusta, va fer jugar a grans i petits durant tot el matí. De les 11 a les 12 h, els més petits van poder escoltar contes en  la veu de la Susagna Navó, al pati interior del recinte del santuari.

A les 11.30h i i les 12.30 h, estaven convocats al Centre d'Informació del Santuari del Corredor els participants a la ruta teatralitzada "Camins". Enguany, es van fer dos passis amb inscripció prèvia.

Per posar fi a la jornada, a les 12.30 h en Fefe i Cia. va oferir el seu espectacle d'animació musical va convidar a tothom a participar dels jocs i les cançons, tot i que molt dels assistents van preferir quedar-se a l'ombra. Va ser la cloenda d'un matí festiu.

Parcs en concert, 17è Ral·li Fotogràfic i activitats als municipis

​​​​​​​Les activitats del Viu el parc continuen fins a finals d'octubre amb el concert del cantautor de ritmes jazzístics Roigé el diumenge 15 d'octubre a les 12 h dins el cicle Parcs en concert al Museu de la Pagesia de Fogars de la Selva.

El diumenge 29 d'octubre, arribarà la 17a edició del Ral·li Fotogràfic “Tocats pel bolet” a Sant Iscle de Vallalta Tota la informació i les bases es poden consultar en aquest enllaç.

Completant l'oferta de propostes, fins a finals d'octubre hi haurà nombrosos actes als municipis, des d'una castanyada per a infants, la Fira del Bosc Medieval de Canyamar o una conferència taller sobre natura i creativitat.

Per consultar totes les activitats, tant centrals com als municipis, del Viu el parc al Parc del Montnegre i el Corredor podeu consultar la web del programa.

Font de la informació: Fusic

Categoria: Educació ambiental, Montnegre-Corredor, Educació ambiental, Viu el parc, Educació ambiental,