Montseny La primera sessió és el diumenge 14 d’octubre a Seva

Comença la 3a edició del Concurs de receptes de la Reserva de la Biosfera del Montseny

08/10/2018

Per tercera vegada, el Concurs de receptes de la Biosfera del Montseny dona a conèixer les receptes tradicionals d’aquest territori. Poden participar-hi totes les persones residents a la Reserva de la Biosfera del Montseny, sempre que no siguin restauradors. Les receptes seleccionades s’inclouran en un llibre digital de receptes tradicionals de la Reserva de la Biosfera del Montseny. Enguany, la primera cita serà el diumenge 14 d’octubre a Seva.

Enguany es commemoren els quaranta anys de la declaració del Montseny com a Reserva de la Biosfera. Amb la finalitat de mantenir viva una part molt important de la nostra cultura i de promoure la producció i el consum sostenibles dels aliments locals, la Reserva de la Biosfera del Montseny i els ajuntaments dels municipis que en formen part convoquen la 3a edició del Concurs de receptes de cuina tradicional de la Reserva de la Biosfera, adreçat a tota la població que hi viu (amb l'excepció dels restauradors).

Com l'any passat, aquest 2018 es podran presentar primers plats, segons plats i postres.

Calendari de sessions

A continuació, us informem de les dates de les sessions de l'edició actual, emmarcades sempre en esdeveniments municipals de rellevància:

· Seva, diumenge 14 octubre.

· Fogars de Montclús, dimecres 31 octubre.

· Viladrau, divendres 2 de novembre.

· Arbúcies, dissabte 3 novembre.

· Montseny, diumenge 4 novembre.

· Riells i Viabrea, diumenge 11 de novembre.

· Cànoves, diumenge 20 de gener.

Bases i més informació:

· Bases del concurs de Receptes de la Biosfera 2018

· Fitxa participants 2018

· Contacte: p.montseny.rbiosfera@diba.cat

Edicions anteriors

La 1a edició del Concurs de receptes es va desenvolupar entre els mesos d’octubre i novembre del 2016 a Seva, Viladrau, Arbúcies i Montseny i va aplegar vint-i-una receptes. En aquest àlbum de la pagina de Facebook del Parc Natural del Montseny trobareu imatges relacionades amb aquesta primera convocatòria així com les fotografies dels diversos plats guanyadors.

Un any després, la 2a edició va tenir lloc entre l'agost i el novembre del 2017 a Fogars de Montclús, Seva, Arbúcies, Viladrau i Montseny i s'hi van presentar trenta-cinc receptes. En aquest enllaç trobareu les imatges del menú guanyador del certamen.

Categoria: Montseny, general,