Xarxa de Parcs Naturals | Montseny | Sant Llorenç-Obac | Diputació de Barcelona Arran de les mesures del PROCICAT

El servei de Bus Parc, suspès mentre duri el confinament municipal

11/01/2021

El servei de transport públic integrat Bus Parc va quedar suspès fins a nou avís d'acord amb les mesures de mobilitat establertes pel PROCICAT per contenir la COVID-19 que van entrar en vigor el 7 de gener. El Bus Parc no es tornarà a posar en marxa mentre duri el confinament municipal.

Les mesures afecten el transport públic per accedir al Parc Natural del Montseny i al Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac. S'han aturat les tres línies, la que va de Sant Celoni a Fontmartina i la de Sant Celoni a Santa Fe, al Montseny, i la de Terrassa a Mura i Talamanca, a Sant Llorenç.

A més, es recorda a tothom que el confinament municipal no permet traslladar-se en vehicle fins als parcs naturals del Montseny i de Sant Llorenç del Munt, on ha nevat els darrers dies. Al Montseny, hi ha diverses carreteres tallades per acumulació de neu i gel (es poden consultar les afectacions a la pàgina d'avisos i alertes del Parc).

Així mateix, els Mossos d'Esquadra estan fent controls als accessos d'alguns parcs naturals, entre ells el Montseny. Sí que està permès caminar entre municipis limítrofs.

Categoria: Xarxa de Parcs Naturals, Montseny, Sant Llorenç-Obac, Diputació de Barcelona, Diputació de Barcelona, ODS,