Montseny Sota l'eslògan 'Fes teu l'estiu. Montseny a cel obert'
L'Associació d'Empresaris Turístics del Montseny engega una campanya per incentivar el turisme respectuós amb l'entorn
Apartament turístic. Autor: Turisme Montseny
05/06/2020
Amb l’entrada d’Osona i la Selva a la fase 2 i la unificació de les regions sanitàries de Barcelona, àrea metropolitana nord i àrea metropolitana sud, l'Associació d’Empresaris Turístics del Montseny dona el tret de sortida a la campanya 'Fes teu l’estiu. Montseny a cel obert'. Més enllà d’incentivar el sector turístic, es pretén treballar sobre dos eixos: la interacció entre diferents serveis turístics de l’espai natural i la fidelització dels clients.
La proposta compta amb més de cinquanta empreses que ofereixen serveis d’allotjament, restauració, guiatge o altres activitats turístiques que aposten per un turisme sostenible i responsable. L'associació ja fa anys que aposta per un turisme sostenible i d’aquí el compromís per posar en valor els principis fonamentals de la Carta Europea de Turisme Sostenible (CETS).
D’una banda, els allotjaments adherits a la campanya entregaran unes cistelles amb productes del Montseny a les cinquanta primeres reserves que es realitzin en hotels, allotjaments rurals, apartaments o càmpings associats. Alhora, els mateixos allotjaments i restaurants facilitaran als clients un val regal a bescanviar fins a finals d’any, amb què podran escollir entre visites guiades a la natura, visites a empreses agroalimentàries o, fins i tot, visites a espais museístics o teatrals.
La mateixa campanya inclourà un concurs d’Instagram en què el guanyador podrà gaudir d’un cap de setmana per a dues persones al Montseny. La campanya compta amb el suport del Parc Natural del Montseny, els consells comarcals d’Osona, la Selva i el Vallès Oriental i els ajuntaments que formen part de l’espai natural.
L’Associació d’Empresaris Turístics del Montseny
L’Associació d’Empresaris Turístics del Montseny neix l’any 1999 amb la voluntat de promoure un turisme de qualitat i de preservar el valor del patrimoni natural i cultural del Montseny, com un recurs turístic fonamental.
Formen part d’aquesta associació empreses dedicades al turisme situades dins del Parc Natural del Montseny o en la seva àrea d’influència. Es pretén que els visitants tinguin una oferta àmplia de restaurants, hotels, establiments de turisme rural, càmpings, empreses dedicades al lleure actiu, senderisme, aventura, etc. i també una oferta de productes artesanals i d’alimentació de la zona.
compartir
Font de la informació: Associació d’Empresaris Turístics del Montseny
Categoria: Montseny, Carta Europea de Turisme Sostenible, general,
This website only uses its own cookies for technical purposes, it does not collect or transfer personal data from users without their knowledge. However, it contains links to third-party websites with privacy policies that are different from those of the Barcelona Provincial Council, which you can decide whether to accept or not when accessing them. Visit our Privacy Policy