Montseny Sota l'eslògan 'Fes teu l'estiu. Montseny a cel obert'

L'Associació d'Empresaris Turístics del Montseny engega una campanya per incentivar el turisme respectuós amb l'entorn

05/06/2020

Amb l’entrada d’Osona i la Selva a la fase 2 i la unificació de les regions sanitàries de Barcelona, àrea metropolitana nord i àrea metropolitana sud, l'Associació d’Empresaris Turístics del Montseny dona el tret de sortida a la campanya 'Fes teu l’estiu. Montseny a cel obert'. Més enllà d’incentivar el sector turístic, es pretén treballar sobre dos eixos: la interacció entre diferents serveis turístics de l’espai natural i la fidelització dels clients.

La proposta compta amb més de cinquanta empreses que ofereixen serveis d’allotjament, restauració, guiatge o altres activitats turístiques que aposten per un turisme sostenible i responsable. L'associació ja fa anys que aposta per un turisme sostenible i d’aquí el compromís per posar en valor els principis fonamentals de la Carta Europea de Turisme Sostenible (CETS).

D’una banda, els allotjaments adherits a la campanya entregaran unes cistelles amb productes del Montseny a les cinquanta primeres reserves que es realitzin en hotels, allotjaments rurals, apartaments o càmpings associats. Alhora, els mateixos allotjaments i restaurants facilitaran als clients un val regal a bescanviar fins a finals d’any, amb què podran escollir entre visites guiades a la natura, visites a empreses agroalimentàries o, fins i tot, visites a espais museístics o teatrals.

La mateixa campanya inclourà un concurs d’Instagram en què el guanyador podrà gaudir d’un cap de setmana per a dues persones al Montseny. La campanya compta amb el suport del Parc Natural del Montseny, els consells comarcals d’Osona, la Selva i el Vallès Oriental i els ajuntaments que formen part de l’espai natural.

L’Associació d’Empresaris Turístics del Montseny

L’Associació d’Empresaris Turístics del Montseny neix l’any 1999 amb la voluntat de promoure un turisme de qualitat i de preservar el valor del patrimoni natural i cultural del Montseny, com un recurs turístic fonamental.

Formen part d’aquesta associació empreses dedicades al turisme situades dins del Parc Natural del Montseny o en la seva àrea d’influència. Es pretén que els visitants tinguin una oferta àmplia de restaurants, hotels, establiments de turisme rural, càmpings, empreses dedicades al lleure actiu, senderisme, aventura, etc. i també una oferta de productes artesanals i d’alimentació de la zona.

Font de la informació: Associació d’Empresaris Turístics del Montseny

Categoria: Carta Europea de Turisme Sostenible, Montseny, general,