Montseny El 24 de març serà a Cànoves i el 28 d'abril, a Riells i Viabrea

Un carpa itinerant celebra els 40 anys de la Reserva de la Biosfera del Montseny

14/01/2019

Amb motiu dels quaranta anys de la Reserva de la Biosfera del Montseny i per tal d’arribar a les persones que hi viuen i en formen part, la Diputació de Barcelona, la Diputació de Girona i el Zoo de Barcelona posen a disposició dels municipis de la Reserva una carpa itinerant que aprofita les fires i festes que s'hi organitzen. En aquesta carpa hi trobareu un vídeo explicatiu d’aquests quaranta anys de declaració de la Reserva així com d’altres esdeveniments que hi ocorren.

A més a més, també s’ofereixen tallers familiars amb materials naturals relacionats amb la vegetació i la fauna del Montseny. Adaptats a tots els gustos i públics, podreu realitzar-hi tècniques artístiques com cistells, productes amb llana o activitats per conèixer el tritó del Montseny (Calotriton arnoldi), una espècie d’amfibi endèmica del Montseny i en perill d’extinció.

Així mateix, en aquesta carpa s’aprofita per fer una crida als habitants del Parc Natural i Reserva de la Biosfera perquè lliurin fotografies històriques centrades en la manera s’han viscut aquestes quatre dècades al pobles de la Reserva de la Biosfera del Montseny. Les imatges recollides es visualitzaran en la pantalla que hi ha a l’interior de la carpa.

Podeu ampliar la informació sobre la crida fotogràfica aquí.

Calendari de les itineràncies:

Les properes cites tindran lloc al municipi de Cànoves el diumenge 24 de marc, amb motiu de la Carbonera, i el diumenge 28 d’abril a Riells i Viabrea, dins el marc de Fira Ecovita.

Tanmateix, durant l’any 2019 la carpa arribarà als municipis següents: Arbúcies, Breda, el Brull, Cànoves, el Figaró, Fogars de Montclús, la Garriga, Riells i Viabrea, Sant Pere de Vilamajor i Tagamanent.

Us en seguirem informant i oferint les dates!

Per a més informació, consulteu aquest enllaç.

Categoria: Montseny, Educació ambiental, general,