Foix | Garraf | Olèrdola Al Conjunt monumental d'Olèrdola
Se celebren les sortides escolars Viu el parc als parcs del Garraf, d'Olèrdola i del Foix
Infants al Conjunt monumental. Autor: Viu el parc
22/12/2019
Durant el passat mes de novembre, un miler d’alumnes de 5è de primària dels municipis d’Avinyonet del Penedès, Begues, Castelldefels, Gavà, Olèrdola, Olesa de Bonesvalls, Olivella, Sant Pere de Ribes, Santa Margarida i els Monjos, Sitges i Vilanova i la Geltrú van gaudir de les activitats organitzades al Parc d’Olèrdola.
Aquesta tardor, la pluja va ser protagonista molts dies i va provocar la modificació del calendari previst per les festes al Conjunt monumental d’Olèrdola. Durant les cinc jornades que finalment es van realitzar (ha quedat pendent per a la primavera la celebració d’una festa que va ser suspesa fins a dues ocasions per la pluja), els infants van gaudir de diverses dinàmiques de descoberta del patrimoni natural i històric dels parcs: un itinerari de natura per conèixer-ne la flora i la fauna, una descoberta de la pedra seca i de les tombes antropomorfes del Pla dels Albats, una gimcana scape room dins el recinte arqueològic i un taller de pintures rupestres.
La cloenda de les festes va ser protagonitzada pel jove mag penedesenc Mag Aizpi, que va deixar tothom bocabadat.
Les sortides escolars Viu el parc signifiquen una jornada de convivència entre alumnes de diferents municipis dins el marc d’un programa promogut per l'Àrea de Territori i Sostenibilitat de la Diputació de Barcelona pensat per descobrir els espais naturals protegits des dels vessants lúdic i formatiu.
Aquest portal web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a la de la Diputació de Barcelona que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells. Consulteu la nostra política de privacitat