Parc Fluvial Besòs Sigueu curosos amb el compliment de les normes i recomanacions d’autoprotecció

El Parc Fluvial del Besòs allarga el seu horari i obre des de les 8 h del matí fins a les 9 h del vespre

04/05/2020

A partir del dimarts 5 de maig, el Parc Fluvial del Besòs reobre els seus accessos amb un horari que va de les 8 h del matí fins a les 21 h del vespre. Volem apel·lar a la responsabilitat individual en el compliment de les normes i recomanacions d’autoprotecció i respectar les recomanacions i les obligacions dictades per les autoritats sanitàries que promouen la distància social per garantir la màxima protecció de les persones.

El dissabte passat, 2 de maig, el Parc Fluvial del Besòs va obrir les seves portes en un horari especial per tal de donar resposta a les necessitats socials d’espais verds als municipis més propers.

Després de dies de confinament, els usuaris han pogut sortir a passejar i fer esport individualment d’acord amb unes condicions regulades per l’Ordre SND/380/2020 i sempre respectant les distàncies interpersonals de seguretat.

Durant els tres dies de funcionament del Parc, els equips de neteja i els d’informació així com la policia local i altres equips de suport municipals han pogut percebre una valoració general positiva.

Obertura dels accesos des de les 8 h del matí fins a les 9 h del vespre

És per aquest motiu que els ajuntaments de Santa Coloma de Gramenet, Sant Adrià de Besòs i Barcelona, juntament amb la Diputació de Barcelona, encarregada de la gestió del Parc Fluvial del Besòs, han establert que a partir del dimarts 5 de maig el Parc Fluvial del Besòs romangui obert en l’horari ordinari d’aquest període de l’any, això és, des de les 8 h del matí fins a les 9 h del vespre.

Per a més informació podeu consultar la pàgina web FAQS - Preguntes i respostes freqüents a la Xarxa de Parcs Naturals i la pàgina web Avisos i alertes del Parc Fluvial del Besòs.

Volem seguir apel·lant a la responsabilitat individual en el compliment de les normes i recomanacions d’autoprotecció. Cal respectar les recomanacions i les obligacions dictades per les autoritats sanitàries que promouen la distància social per garantir la màxima protecció de les persones. Moltes gràcies a tots i totes.

Font de la informació: Parc Fluvial del Besòs

Categoria: Parc Fluvial del Besós, Parc Fluvial Besòs, general,