Parc Fluvial Besòs Respecteu les indicacions sanitàries, franges horàries i mesures de distanciament social

El Parc Fluvial del Besòs, espai essencial per a les sortides controlades a l'espai públic

14/05/2020

Després de dues setmanes de funcionament un cop reobert, el Parc Fluvial del Besòs es manté com un dels espais verds urbans més freqüentats pels veïns de les ciutats de l’àrea Besòs.

El dissabte 2 de maig el Parc Fluvial va obrir les seves portes en un horari especial per tal de donar resposta a les necessitats socials dels municipis propers. Durant els primers dies de funcionament del Parc, els equips de neteja i els d’informació així com la policia local i altres equips de suport municipals van poder percebre una valoració general positiva.

Per aquest motiu, els ajuntaments de Santa Coloma de Gramenet, Sant Adrià de Besòs i Barcelona, juntament amb la Diputació de Barcelona, encarregada de la gestió del Parc Fluvial del Besòs, van establir que a partir del dimarts 5 de maig el Parc Fluvial s’obrís en el seu horari habitual, això és, de les 8 a les 21 h.

Cal recordar que l’horari del Parc Fluvial del Besòs varia en funció de l’estació de l’any. Aquest horari respon a diferents factors que s’han de tenir en compte a l’hora de garantir la seguretat dels usuaris. Un d’ells és la llum solar ja que el Parc Fluvial no disposa d’il·luminació artificial en els 5 km d’ús públic des de Sant Adrià de Besòs fins a Santa Coloma de Gramenet. Per aquest motiu, l’horari s’adapta al grau de llum natural existent en cada estació. Consulteu aquí els horaris del Parc Fluvial.

D’altra banda, el servei de manteniment segueix realitzant les tasques pròpies de la jardineria, el reg i el manteniment d’instal·lacions i camins, tot i l’elevada afluència d’usuaris, per tal de garantir el bon ús i funcionament d’aquesta instal·lació.

Recordem la importància de respectar les recomanacions i les obligacions dictades per les autoritats sanitàries que promouen la distància social per garantir la màxima protecció de les persones. S’han de respectar les franges horàries habilitades per fer esport, passejar amb infants i respectar les hores de passeig de la gent gran.

L’ajut i el suport de les forces de seguretat desplegades pel Parc Fluvial del Besòs recorden diàriament aquestes obligacions de responsabilitat individual i us demanem pel bé de tots i totes que les compliu.

Font de la informació: Parc Fluvial del Besòs

Categoria: Parc Fluvial del Besós, Parc Fluvial Besòs, general,