Sant Llorenç-Obac Podeu presentar les vostres obres fins al 9 d'abril

$urlFileEntry

El Marquet de les Roques. Autor: XPN

05/03/2020

El 1r Concurs literari El Marquet de les Roques (poesia i narració curta) està convocat per l’Ajuntament de Sant Llorenç Savall i té com a objectiu estimular l’estudi, promoure el coneixement i incentivar la difusió del patrimoni natural del Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l’Obac així com el poble de Sant Llorenç Savall.

El 1r Concurs literari El Marquet de les Roques consta de tres categories (infantil, juvenil i adults) i quatre premis en les dues modalitats literàries (poesia i narrativa curta).

Els treballs que s'hi presentin han de tenir com a eix el patrimoni natural del Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l’Obac o el poble de Sant Llorenç Savall. El veredicte es farà públic el 25 d’abril.

Aquest és el detall dels guardons:

Premi infantil A: contes - Premi infantil B: llibres de lectura.

Premi juvenil: 100 euros.

Premi adult: 200 euros.

Per a poder participar en el certamen, cal estar empadronat en algun dels municipis de la comarca del Vallès Occidental o en qualsevol dels municipis que pertanyen al Parc Natural. Es pot optar a més d'una modalitat del premi, però només es pot ser guardonat en una.

El termini per poder enviar les vostres creacions literàries finalitza el dijous 9 d'abril. Podeu enviar-les per correu electrònic (aciutadasavall@diba.cat) o bé per correu certificat o en mà a l'Ajuntament de Sant Llorenç Savall (c. Sant Feliu, 2).

En aquest enllaç podeu consultar i descarregar-vos les bases del Concurs. La nova proposta s'emmarca en la programació del Viu el parc del Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac.

Font de la informació: Ajuntament de Sant Llorenç Savall

Categoria: Viu el parc, Educació ambiental, Educació ambiental, Sant Llorenç-Obac, Educació ambiental, general,