Xarxa de Parcs Naturals | Litoral | Montnegre-Corredor | Marina Una vintena d'activitats entre juliol i setembre a les biblioteques del Maresme

Durant els mesos d'estiu, 'Parcs i biblioteques... naturalment!' no s'atura

01/07/2019

Ja podeu consultar les prop de vint activitats que, en el marc del projecte 'Parcs i biblioteques... naturalment!', s’han organitzat durant el tercer trimestre del 2019. Els diversos tallers, exposicions, hora del conte, etc. tindran lloc a les onze biblioteques del Maresme, membres de la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona, adscrites al programa.

Durant els mesos d’estiu, podeu continuar gaudint dels parcs i de les biblioteques. En aquesta ocasió, el programa "Parcs i biblioteques... naturalment!" commemora el Dia Internacional de la Capa d’Ozó (16 de setembre), una efemèride proclamada per l'Assemblea General de les Nacions Unides que impulsa les accions i la col·laboració per protegir-la i per mitigar el canvi climàtic.

Al programa trimestral juliol - setembre 2019 trobareu una vintena d’activitats entre les quals hi ha tallers familiars, laboratoris de lectura, l’hora del conte, exposicions i festes.

Un projecte pioner

Aquest programa, nascut l’any 2017 fruit de la col·laboració entre la Xarxa de Biblioteques Municipals i la Xarxa de Parcs Naturals de la Diputació de Barcelona, apropa la ciutadania al territori i al seu entorn natural més immediat perquè aprengui a gaudir-lo i es sensibilitzi sobre la necessitat de conservar-lo.

Una iniciativa que convida tothom a gaudir més i millor del seu entorn natural més proper, ja sigui el Parc del Montnegre i el Corredor, el Parc de la Serralada Litoral o el Parc de la Serralada de Marina, tots tres amb part del seu territori dins la comarca del Maresme.

La iniciativa es desplega a les biblioteques següents: Biblioteca Ferrer i Guàrdia d’Alella; Biblioteca Ilturo de Cabrera de Mar; Biblioteca de Cabrils; Biblioteca Joan Coromines del Masnou; Biblioteca Pompeu Fabra de Mataró; Biblioteca M. Serra i Moret de Pineda de Mar; Biblioteca Jaume Perich i Escala de Premià de Dalt; Biblioteca Can Llaurador de Teià; Biblioteca Can Baratau de Tiana; Biblioteca  de Tordera, i Biblioteca Can Manyer de Vilassar de Dalt.

Seguiu-nos a les xarxes socials

Per a més informació, us convidem a seguir les activitats a través de les xarxes socials:

· Pàgina web.

· Twitter: @bibliotequesXBM i @xarxadeparcs.

· Etiqueta: #ParcsiBilios.

També us recomanem que visiteu el Prestatge Virtual d'Espais Naturals (#PVnaturals). Hi trobareu un ampli ventall de recursos com recomanacions literàries, notícies, selecció de webs, aplicacions per a mòbil, etc. relacionats amb el món de la literatura.

Font de la informació: XBM i XPN

Categoria: Educació ambiental, Educació ambiental, Xarxa de Parcs Naturals, Litoral, Montnegre-Corredor, Marina, Educació ambiental, general,