En tres versions: català, castellà i anglès

Ja podeu subscriure-us al Butlletí del projecte LIFE Montserrat

25/01/2016

El Butlletí semestral del LIFE Montserrat serà una de les principals novetats en relació amb aquesta iniciativa cofinançada per la Unió Europea que pretén crear una infraestructura verda al voltant de Montserrat amb la qual prevenir grans incendis forestals i afavorir la biodiversitat. En aquest projecte LIFE hi participa l'Administració pública al costat d'entitats privades vinculades al territori.

El LIFE Montserrat és un projecte coordinat per la Diputació de Barcelona en el qual participen també altres socis (Patronat de la Muntanya de Montserrat, Bombers de la Generalitat, Departament d'Agricultura, Associació de Propietaris Forestals de Montserrat i Fundació Catalunya-La Pedrera) i que compta amb el cofinançament de la Unió Europea.

El seu objectiu primordial és la creació d'una infraestructura verda al voltant de Montserrat que ajudi a la prevenció d'incendis forestals i afavoreixi la biodiversitat.

La iniciativa contempla tota una sèrie d'accions de comunicació gestionades des de la Fundació Catalunya-La Pedrera que inclouen la preparació i difusió de materials informatius i divulgatius. És precisament en aquest marc que s'ha concebut la futura posada en marxa del butlletí.

Amb un periodicitat semestral i editat en tres versions (la catalana, la castellana i l'anglesa), el newsletter constituirà un resum de les qüestions més destacades relacionades amb el projecte en els darrers mesos i recollirà les notícies més importants aparegudes al web. Està previst que el projecte LIFE Montserrat acabi l'estiu del 2018, moment en què també el butlletí deixarà de sortir.

Si, en el moment en què comenci a publicar-se, esteu interessats a rebre el Butlletí semestral LIFE Montserrat, doneu-vos d'alta com a subscriptors a l'enllaç en l'idioma en què desitgeu llegir-lo:

· Butlletí en català.

· Butlletí en castellà.

· Butlletí en anglès.

Per tal de fer-vos una idea acurada del projecte en tan sols 4 minuts, us recomanem el vídeo següent.

Font de la informació: Fundació Catalunya-La Pedrera / LIFE Montserrat

Categoria: Webs i butlletins digitals, Notícies d'arreu, flora, Prevenció incendis, hàbitats, Webs, Biodiversitat, fauna, Planificació i avaluació, general,