Xarxa de Parcs Naturals | Diputació de Barcelona Informa des del punt de vista del mercat

Nou Butlletí de Preus dels Productes Forestals a Catalunya

20/02/2017

Ja està disponible el nou Butlletí de Preus dels Productes Forestals a Catalunya (Núm. 15 - Febrer del 2017), que publica la Diputació de Barcelona amb la col·laboració de les llotges de Girona i de Vic.

Aquesta publicació neix amb l'objectiu d'informar sobre la situació del sector forestal català des del punt de vista del mercat dels productes forestals i del cost actual de la gestió forestal sostenible.

El document s'estructura en seccions dedicades a la fusta de roll, fusta de trituració, biomassa forestal i energia, així com també als següents costos dels treballs forestals (tipus de tractaments): actuacions en xarxa viària bàsica i punts d’aigua; actuacions en urbanitzacions; tractaments en bosc alt; tractaments en bosc menut; transport.

Consulteu els butlletins de preus dels productes forestals a Catalunya aquí.

Per ampliar informació, podeu visitar les pàgines web següents:

· Prevenció Municipal d’Incendis Forestals.

· Biomassa.

· Gestió forestal als parcs naturals.

Font de la informació: Oficina Tècnica de Prevenció Municipal d'Incendis Forestals

Categoria: Oficina Tècnica de Prevenció d'Incendis, Xarxa de Parcs Naturals, Notícies d'arreu, Diputació de Barcelona, Diputació de Barcelona, Prevenció incendis, general,