Montseny Dins el Parc Natural del Montseny

Els voluntaris dels parcs restauren el camí d'accés al Matagalls

10/06/2014

Més d'una trentena de membres del Cercle de Voluntaris dels Parcs Naturals varen participar en una acció de voluntariat al camí d'accés al Matagalls, al terme municipal de Viladrau el dissabte 31 de maig.

L'objectiu era la restauració del 1er tram del camí d'accés al Matagalls per minimitzar els impactes de l'erosió i degradació del sòl dels corriols secundaris.

L'activitat estava emmarcada dins la Setmana del voluntariat ambiental de Catalunya, que organitza la Xarxa de Voluntariat Ambiental de Catalunya amb la finalitat de fer un reconeixement als voluntaris i voluntàries que treballen pel medi ambient i a les entitats que els acullen. Aquesta iniciativa aspira alhora a fomentar la participació ciutadana en la conservació de l'entorn i a fer visible la tasca de les diverses entitats.

Els voluntaris del Cercle varen dur a terme tasques de recollida de brancada i construcció de barreres arbustives en l'accés als corriols secundaris, i varen netejar el sender de pedres i condicionar els punts erosionats.

Font de la informació: Institut Àgora

Categoria: Montseny, Cercle de voluntaris, general,