Garraf El 25 de gener a la Biblioteca Ramon Fernàndez Jurado

Es presenten les app del Parc del Garraf i dels itineraris senyalitzats de la XPN

16/01/2017

L'Ajuntament de Castelldefels organitza, a la Biblioteca Ramon Fernàndez Jurado, un seguit d'activitats, conferències, xerrades i exposicions per donar a conèixer la important vinculació del municipi tant amb el massís com amb el Parc del Garraf. En aquest marc, el dimecres 25 de gener es presenta l'aplicació mòbil del Parc del Garraf i 'Itineraris Parcs', l’app que recopila els més de 180 itineraris senyalitzats d'arreu de la XPN.

Sota el lema "Castelldefels. Porta sud del Parc del Garraf", el programa d’activitats és una mirada de 360º a l’entorn natural del municipi que vol redescobrir-lo i subratllar-ne el seu valor. Així, entre el 18 de gener i el 2 de febrer, la Biblioteca Ramon Fernàndez Jurado acollirà nombroses propostes que inclouen dues exposicions, tallers familiars de natura, olors, fabricació de menjadores d’ocells i pintura rupestre, un planetari digital i activitats adreçades als adults entre les quals hi ha una caminada pel Garraf, un taller-xerrada i un taller-tast de vins.

Dins d'aquestes, el dimecres 25 de gener a les 18.30 h, Sofia Paricio, tècnica d’ús públic del Parc del Garraf, presentarà a l'Espai Margarida Xirgu de la biblioteca l'aplicació mòbil del Parc amb la qual es pot consultar l'estat del temps, rebre avisos i alertes, localitzar els equipaments, serveis i itineraris, trobar les zones d'acampada i esbarjo, aparcaments i punts d'informació així com obtenir ràpidament les diverses dades de contacte, la relació de restaurants i allotjaments o l'oferta d'activitats culturals gràcies a les seccions de notícies i agenda del Parc.

Paricio també presentarà la recentment apareguda app 'Itineraris Parcs', que reuneix més de 180 itineraris d'arreu de la Xarxa de Parcs Naturals i 440 punts d’interès, entre d'altres elements. Aquestes i la resta d'app de la XPN estan disponibles per a dispositius Android i iOS, són gratuïtes i ofereixen continguts en català i en castellà. També es poden consultar offline, fet que garanteix el seu ús encara que no hi hagi cobertura de xarxa.

Descarregueu-vos-les a l'enllaç següent.

"Castelldefels. Porta sud del Parc del Garraf"

Més informació i programa.

En algunes de les activitats, cal inscripció prèvia ja sigui presencialment a la Biblioteca Ramon Fernàndez Jurado (c. Bisbe Urquinaona, 19-21, Castelldefels), ja sigui per telèfon (936 369 697) o per correu electrònic (biblioteca@castelldefels.org / b.castelldefels@diba.cat).

Font de la informació: Ajuntament de Castelldefels

Categoria: Garraf, general,