Litoral El 12 de novembre, a Cabrera de Mar

S'ha constituït el Consell Plenari del Consorci del Parc de la Serralada Litoral

13/11/2015

El dijous 12 de novembre a la Sala de Plens del Consorci, al municipi de Cabrera de Mar, s'ha celebrat la sessió de constitució amb la presència de la majoria dels representants dels divuit ens que el conformen.

En aquest acte, s'ha procedit a l'elecció del president, càrrec que ocuparà Andreu Bosch i Rodoreda, alcalde i representant de l'Ajuntament de Teià.
 També han estat nomenats el vicepresident primer, Albert Gil Gutiérrez, alcalde i representant de la Roca del Vallès, i el vicepresident segon, Jesús Calderer i Palau, diputat adjunt a Espais Naturals i representant de la Diputació de Barcelona.

Segons les paraules d'Andreu Bosch, les prioritats que es marca el consorci són, per una banda, definir el pla d'usos per tal d'harmonitzar les activitats que s'hi desenvolupen, atenuar el trànsit rodat fora de les pistes i definir itineraris concrets per a les curses de bicicletes, i, per una altra, la definició del pla especial de la zona ampliada del parc l'any 2013 i el trasllat de la seu de Cabrera de Mar a la masia de Can Magarola d'Alella.

La composició del Consell Plenari és la següent:

Representant i ens

Maria Teresa Vilaró i Comas - Ajuntament d'Alella

Aina Gómez Herrera - Ajuntament d'Argentona

Enric Mir i Nuet - Ajuntament de Cabrera de Mar

Marta Gómez Pons - Ajuntament de Cabrils

Albert Gil Gutiérrez - Ajuntament de la Roca del Vallès

Maria del Mar Garcia Martos - Ajuntament de Montornès del Vallès

Antonio López Guillén - Ajuntament de Premià de Dalt

Olivia Monés Estévez - Ajuntament de Sta. M. Martorelles

Andreu Bosch i Rodoreda - Ajuntament de Teià

Xavier Doñate Rodrigo - Ajuntament de Tiana

David Ricart Miró - Ajuntament de Vallromanes

Ramon Majà Esteve - Ajuntament de Vilanova del Vallès

Benet Oliva Ricós - Ajuntament de Vilassar de Dalt

Pau Morales Romero - Consell Comarcal del Maresme

Joan Daví i Mayol - Consell Comarcal del Vallès Oriental

Jesús Calderer i Palau - Diputació de Barcelona

Marta Subirà i Roca - Generalitat de Catalunya.

El Consorci del Parc de la Serralada Litoral agrupa la Diputació de Barcelona, la Generalitat de Catalunya, els Consells Comarcals del Maresme i el Vallès Oriental i els ajuntaments que tenen part del terme municipal dins l'àrea protegida.

Font de la informació: Consorci del Parc de la Serralada Litoral

Categoria: Litoral, general,