Litoral A Can Magarola, d'Alella

S'inaugura la nova seu del Consorci del Parc de la Serralada Litoral

07/03/2016

El dissabte 5 de març, a les 12 h del migdia, va tenir lloc la inauguració de la nova seu del Consorci del Parc de la Serralada Litoral a Can Magarola, d'Alella.

L'acte va comptar amb la presència i parlaments d'Andreu Francisco, alcalde de l'Ajuntament d'Alella; Jaume Vicens, subdirector general de la Biodiversitat; Jesús Calderer, diputat adjunt d'Espais Naturals, i Andreu Bosch, alcalde de Teià i president del Consorci del Parc de la Serralada Litoral.

També van assistir a l'acte alcaldes i representants dels consells comarcals i dels catorze municipis del Maresme i del Vallès Oriental que formen part del consorci i l'alcalde d'Òrrius, municipi que aviat s'hi incorporarà.

La inauguració, que va aplegar un bon nombre de persones i veïns amb ganes de conèixer les instal·lacions de la nova seu, es va completar amb la visita a la Masia de Can Magarola; la plantada de dos cirerers que ens acompanyaran en aquesta nova etapa; la passejada "Tast de natura: ocells xerraires, pins resilients, vinya diversa" que, acompanyats per l'Escola de Natura del Corredor, va permetre als assistents descobrir alguns dels elements que configuren i expliquen el paisatge, i, finalment, un tast de vi de la DO Alella i degustació de productes del Parc a taula.

Gràcies a tots el qui vau compartir amb nosaltres aquesta jornada tan especial!

Dades de contacte

Masia de Can Magarola