Marina Es poden enviar imatges fins al 31 de maig

Darrers dies per participar al 3r Concurs de fotografia digital del Parc de la Serralada de Marina

08/03/2016

El Centre de Documentació del Parc de la Serralada de Marina, amb seu a la Biblioteca Elisenda de Montcada, convoca la tercera edició del concurs de fotografia digital del parc amb l'objectiu de donar a conèixer els valors i atractius d'aquest espai natural.

El certamen és gratuït i s'adreça a tots els públics. El tema del concurs és el Parc de la Serralada de Marina i els participants han d'enviar les seves obres a l'adreça de correu electrònic p.smarina.cd@diba.cat abans de les 23.55 h del 31 de maig del 2016.

En el correu electrònic s'afegirà un arxiu en format word indicant les dades següents: Títol de la fotografia; Lloc de presa de la fotografia; Categoria a la que opta; Nom i cognoms de l'autor/a; Municipi de residència; Telèfon de contacte; Adreça de correu electrònic; Número associat a la Federació de Catalana de Fotografia, si és el cas.

Poden presentar-se fins a un màxim de quatre fotografies per autor/a. S'accepta qualsevol tècnica i procediment. Les fotografies s'incorporaran periòdicament a la pàgina de Facebook del Parc de la Serralada de Marina.

El jurat atorgarà 3 premis segons les categories següents:

· Millor fotografia de flora i/o fauna: 200 euros.

· Millor fotografia de patrimoni: 200 euros.

· Millor fotografia de paisatge: 200 euros.

Les imatges premiades i una selecció de les més destacades formaran part d'una exposició que es podrà visitar a la Biblioteca Elisenda.

Per a més informació, consulteu les bases completes.

El Concurs de fotografia digital del Parc de la Serralada de Marina està organitzat per l'Ajuntament de Montcada i Reixac. Regidoria de Cultura i Patrimoni, el Centre de Documentació del Parc de la Serralada de Marina i la Biblioteca Elisenda de Montcada amb la col·laboració de l'Agrupació Fotogràfica de Montcada i Reixac (AFOTMiR). Compta amb el patrocini de la Diputació de Barcelona i el Parc de la Serralada de Marina.

Categoria: Marina, general,