Marina Organitzada en el marc de la Setmana Europea de la Prevenció de Residus

El Punt d'Informació del Parc de la Serralada de Marina participa a la Fira de 2a mà de Tiana

09/12/2015

Un any més, els punts d'informació del Parc de la Serralada de Marina a Tiana van sortir al carrer amb motiu de la Fira de 2a mà. Els assistents a la fira han pogut trobar informació sobre el parc, els itineraris i les activitats que es realitzen a la Serralada de Marina.

El diumenge 29 de novembre al matí, l'Ajuntament de Tiana va organitzar una nova edició de la Fira de 2a mà, dins el programa d'activitats de la Setmana Europea de la Prevenció de Residus. En aquesta fira s'oferia la possibilitat d'intercanviar o vendre objectes usats que es trobessin en bon estat, però als quals ja no se'ls donava ús.

La participació estava oberta a tota la ciutadania, de manera individual o en representació d'una entitat, sempre amb inscripció prèvia a les oficines de l'Ajuntament de Tiana.

A banda de les parades d'intercanvi i venda, al Parc de l'Antic Camp de Futbol es va instal·lar un punt informatiu del Parc de la Serralada de Marina, on els informadors del parc van atendre diferents consultes sobre activitats i itineraris a la Serralada de Marina. En aquest punt informatiu també podien trobar-se diverses publicacions del parc, guies i tríptics dels diferents itineraris. L'edició d'enguany de la Fira de 2a mà de Tiana va comptar amb molt de públic i força vendes.

Font de la informació: Parc de la Serralada de Marina

Categoria: Fires i festes, Marina, Medi ambient, general,