Marina Es pot visitar fins al 26 de maig

L'exposició itinerant 'Parc de la Serralada de Marina' arriba a Tiana

15/05/2017

El dimarts 2 de maig es va inaugurar l’exposició itinerant 'Parc de la Serralada de Marina' a la Biblioteca Can Baratau de Tiana, on podrà visitar-se fins al 26 de maig. El fil conductor de la mostra és el personatge de la Marina, una noia laietana del poblat ibèric de les Maleses.

L’exposició consta de deu plafons amb quaranta il·lustracions de la flora i la fauna de la serralada. Els dibuixos són obra d’Agnès Perelló i pretenen sensibilitzar els habitants i visitants dels municipis del Parc de la Serralada de Marina sobre la importància de conservar-ne l’ecosistema i promoure activitats respectuoses amb el medi.

Durant el temps en què la mostra s’estarà a Tiana, es duran a terme al municipi diverses activitats didàctiques sobre la serralada de Marina i de conscienciació sobre el medi ambient, adreçades tant a infants com a adults.

La inauguració a Tiana va comptar amb la presència de Núria Garcia, regidora d’Espai Públic, Urbanisme i Sostenibilitat, Xavier Doñate, regidor de Sostenibilitat i Medi Ambient, i Cinta Pérez, directora del Parc de la Serralada de Marina. A l’acte també hi era Esperança Casas, perfumista de El Jardí Secret i responsable de la mostra de fragàncies elaborades a partir de les espècies aromàtiques que van plantar-se a la plantada popular del 2 d’abril al municipi i que fa encara més interessant la visita a l’exposició.

Abans d’arribar a la Biblioteca Can Baratau, la mostra itinerant "Parc de la Serralada de Marina" s’ha pogut veure a Ecometròpoli. Centre d’Educació Ambiental i Punt d’Informació del Parc (Santa Coloma de Gramenet), a l’Escola de Natura Angeleta Ferrer a Can Miravitges (Badalona), al Centre d'Estudis del Barcelonès Nord (Santa Coloma de Gramenet), a l'Oficina de Turisme de Badalona, i a diferents centres educatius dels municipis que conformen el Parc.

Trobareu més informació al tríptic de l’exposició.

Categoria: Marina, Educació ambiental, Educació ambiental, general,