Montseny A la masia de can Figueres

Gualba acull un nou punt d'informació del Parc Natural del Montseny

14/12/2015

El 28 de novembre va posar-se en marxa un nou punt d'informació ubicat a la masia de can Figueres, dins el municipi vallesà de Gualba. Amb aquesta incorporació, el Parc Natural del Montseny compta, arreu del territori, amb un total de 22 centres i punts d'informació per a visitants i usuaris.

A més a més del nou punt d'informació inaugurat el 28 de novembre, la masia restaurada de can Figueres de Gualba acull el centre d'interpretació, l'audiovisual i espais per a exposicions puntuals.

També s'hi ha traslladat el Punt TIC que, fins aleshores, era a l'edifici de l'ajuntament del municipi vallesà. A la casa petita de la masia de can Figueres, podrà visitar-se l'exposició permanent de mineralogia.

Els horaris d'obertura i atenció són els següents:

· Dissabtes, de les 10 a les 14 h i de les 16 a les 18 h.

· Diumenges i festius, de les 10 a les 14 h.

Podeu consultar els diversos centres i punt d'informació del Parc Natural del Montseny, aquí.

Font de la informació: www.gualba.cat i XPN

Categoria: Montseny, general,