Montseny És el 22è centre d'informació del parc

S'inaugura el Punt d'Informació del Parc Natural del Montseny situat a la masia de Can Figueres, a Gualba

25/01/2016

La presidenta de la Diputació de Barcelona, Mercè Conesa; la consellera de Governació, Administracions Públiques i Habitatge, Meritxell Borràs, i l'alcalde de Gualba, Marc Uriach, han inaugurat el dissabte 23 de gener la restaurada masia de Can Figueres d'aquest municipi vallesà, que des del final de l'any passat acull un nou punt d'informació del Parc Natural del Montseny.

El projecte de restauració de Can Figueres està valorat en 742MIL euros i ha estat possible gràcies a la col·laboració entre la Diputació de Barcelona, la Generalitat de Catalunya i l'Ajuntament de Gualba. Durant l'acte d'inauguració, la presidenta de la Diputació, Mercè Conesa, ha destacat el projecte com a "beneficiós per als veïns de Gualba, però també per a la demarcació i per al país". També ha agraït els esforços de les institucions, dels veïns i del municipi per posar en valor el seu patrimoni.

Al seu torn, la consellera de Governació, Administracions Públiques i Habitatge, Meritxell Borràs, s'ha felicitat per haver posat "en valor" l'equipament en un projecte "que té molta força i que ha concentrat moltes energies". A l'acte d'inauguració també ha participat l'alcalde de Gualba, Marc Uriach, que ha agraït la implicació de les dues institucions en un projecte bàsic "per reactivar el turisme i l'activitat econòmica i conservar l'edifici, un símbol municipal".

Amb el punt de la masia de Can Figueres de Gualba, ja són 22 els centres d'informació per a visitants i usuaris al Parc Natural del Montseny. El recinte també acull el centre d'interpretació, l'audiovisual, espais per a exposicions puntuals i una mostra permanent de mineralogia. A més, s'hi ha traslladat el Punt TIC, que abans era a l'edifici de l'ajuntament.

Horari: dissabtes, de les 10 a les 14 h i de les 16 a les 18 h; diumenges i festius, de les 10 a les 14 h.

Adreça postal: Masia Can Figueres. Camí del RACC, núm. 2. 08474 Gualba.

Tel. 937 440 481 - A/e: p.montseny.figueres@diba.cat.

Font de la informació: Diputació de Barcelona

Categoria: Montseny, general,