Montnegre-Corredor 'Ara és l'hora de Sant Pol!'

Sant Pol de Mar s'incorpora al Consell Coordinador del Parc del Montnegre i el Corredor

28/11/2018

S'ha celebrat la reunió de tardor del Consell Coordinador del Parc del Montnegre i el Corredor amb alta participació de membres en la qual s’ha aprovat per unanimitat la incorporació de Sant Pol de Mar.

El dimarts 27 de novembre ha tingut lloc a l'Ajuntament de Sant Pol de Mar la sessió de tardor del Consell Coordinador del Parc del Montnegre i el Corredor. En aquesta ocasió, hi han participat un total de vint-i-una persones en representació d'ajuntaments, Generalitat de Catalunya i Diputació de Barcelona.

En la reunió s'ha aprovat per unanimitat la incorporació de l'Ajuntament de Sant Pol de Mar al Consell Coordinador. Amb aquesta nova incorporació, ja són dinou els ajuntaments que formen part d'aquest òrgan de gestió.

Als tretze municipis que formaven el primer Consell (constituït l'any 1990), pertanyents a les comarques del Vallès Oriental, Maresme i la Selva, l'any 2009 es van incorporar cinc nous membres, tots ells del Maresme (Argentona, Sant Andreu de Llavaneres, Sant Vicenç de Montalt, Calella i Santa Susanna). Ara, amb la incorporació de Sant Pol de Mar, són ja dinou els ajuntaments que aposten per la defensa dels territoris d'alt valor natural dels seus termes municipals i per l'ampliació de l'espai d'interès natural que formen els massissos del Montnegre i el Corredor.

En aquesta sessió del Consell també s'ha aprovat la tramitació de la proposta tècnica d'ampliació, elaborada pels serveis tècnics de la Diputació de Barcelona, davant el Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya, que és a qui competeix l'aprovació de la modificació de l'àmbit de l'espai d'interès natural

Categoria: Montnegre-Corredor, general,