Montseny Amb el concert del cicle 'Música als parcs 2019. Sons de la Mediterrània'

Comença el 27è Viu el parc al Parc Natural i Reserva de la Biosfera del Montseny

01/07/2019

Ja tenim aquí la 27a edició del programa Viu el parc al Parc Natural del Montseny! Els actes centres d’enguany són el concert del cicle 'Música als parcs 2019. Sons de la Mediterrània' (6 de juliol), la Matinal al parc (15 de setembre), dues Nits d'estels (2 d’agost i 9 d’agost) i el recital de 'Poesia als parcs. Lletres i paisatges' (6 d’octubre). Us hi esperem!

El dissabte 6 de juliol, podeu assistir al concert del trompetista Cesare Dell'Anna (Puglia, Itàlia), música fusió del Salento, dins del programa 'Música als parcs 2019. Sons de la Mediterrània'. En finalitzar el concert, es farà una degustació i venda de productes de proximitat Parc a taula

Més endavant, la Matinal al parc tindrà lloc el diumenge 15 de setembre al Brull. Durant tot el matí, podreu participar en els tallers de vestuari, maquillatge, nassos i corbates. També podeu visitar la carpa de la Reserva de la Biosfera, amb tallers i activitats. En Tinet Pallasso ens acompanyarà amb música i humor tot el matí. Com sempre, hi haurà actuació de cloenda, i en aquesta ocasió podrem gaudir de l’espectacle de pallassos i animació de Cia. L’Arlequí.

Enguany tindrem dues Nits d’estels, una el divendres 2 d’agost a Fogars de Montclús i una altra a Arbúcies el divendres 9 d’agost. L’activitat és gratuïta, però hi ha un nombre màxim de places previstes, per tant, cal que feu la reserva a nitdestelsfogars@fusic.orgnitdestelsarbucies@fusic.org.

La Poesia als parcs. Lletres i paisatges arriba a la Garriga, als jardins de la Casa Colom, el diumenge 6 d’octubre amb un recital poètic amb Paula Castellsagué, Anna Pantinat, i l’acompanyament musical de Panotxa (guitarra).

Activitats als municipis

Completant aquestes propostes, Viu el parc també arriba als municipis del Parc Natural i Reserva de la Biosfera del Montseny, els quals us conviden a gaudir del seu ric patrimoni natural, històric i gastronòmic. El programa s’enriqueix amb altres activitats culturals locals, passejades guiades de descoberta del Parc Natural (tots els diumenges de l'any) i rutes teatralitzades inclusives. Les trobareu al programa i a l'Agenda dels parcs.

Viu el parc està promogut per l'Àrea de Territori i Sostenibilitat de la Diputació de Barcelona i el Servei de Medi Ambient de la Diputació de Girona.

Categoria: Poesia als parcs, Parc a taula, Parc a Taula, Educació ambiental, Accessibilitat als parcs, Educació ambiental, Montseny, Parc a taula, Viu el parc, Educació ambiental, Poesia als Parcs, general,