Foix | Olèrdola | Garraf És la 21a edició

Arturo Blasco i Oriol Domingo guanyen el XXI Concurs de Fotografia dels Parcs del Garraf, Olèrdola i el Foix

02/12/2015

Arturo Blasco en la modalitat de 'Qualsevol aspecte del parc' i Oriol Domingo en la d''Instantània dels actes de la Festa Major del parc' han estat els guanyadors del XXI Concurs de Fotografia dels Parcs del Garraf, Olèrdola i el Foix. El veredicte i lliurament de premis ha tingut lloc el divendres 27 de novembre a l'Espai Ramon Fernàndez Jurado de la Biblioteca Central de Castelldefels, coincidint amb la inauguració de l'exposició.

El certamen, al qual han optat uns quaranta originals, i que s'emmarcava dins les propostes del programa Viu el parc, constava de dues modalitats temàtiques. A la primera, sobre qualsevol aspecte del parc, els premiats han estat els següents: Arturo Blasco, primer premi de 300 euros; Paco Jurado, segon premi de 150 euros; i Joan Busquet, tercer premi de 100 euros.

La segona modalitat versava sobre qualsevol instantània dels actes de la Festa Major del parc i els dos premiats han estat: primer premi de 200 euros per a Oriol Domingo, i segon premi, de 100 euros, per a Ignasi Blanca.

L'entrega de guardons i premis ha tingut lloc el divendres 27 de novembre a partir de les 20 h a la Biblioteca Central de Castelldefels i ha anat a càrrec de Jordi Maresma, regidor de Cultura i Festes de l'Ajuntament de Castelldefels; Santi Llacuna, director del Parc del Garraf i del Parc d'Olèrdola, i Inés González, membre del Grup de Fotografia Experimental Castelldefels.

Entre els assistents, hi havia força membres del grup de Grup de Fotografia Experimental de Castelldefels, entitat organitzadora del concurs juntament amb el programa Viu el parc de l'Àrea de Territori i Sostenibilitat de la Diputació de Barcelona.

Les fotografies s'han pogut veure exposades a la Sala Margarida Xirgu de la Biblioteca Central de Castelldefels fins al 8 de desembre i, a partir de la primavera del 2016, iniciaran la itinerància pels municipis del parc. Us en seguirem informant.

Categoria: Foix, Olèrdola, Garraf, Concursos, Viu el parc, general,