Montnegre-Corredor Les imatges finalistes i guanyadores estaran exposades fins al 10 de desembre a l'ajuntament

Es lliuren els premis del IX Ral·li Fotogràfic 'Tocats pel bolet', a Sant Iscle de Vallalta

23/11/2015

El diumenge 22 de novembre a les 12 h, ha tingut lloc al Casal de Cultura de Sant Iscle de Vallalta el lliurament de premis del IX Ral·li Fotogràfic 'Tocats pel bolet' que va celebrar-se en aquest municipi el passat 25 d'octubre. L'exposició de les fotografies finalistes i guanyadores ha quedat inaugurada en el mateix acte i estaran exposades a l'ajuntament (c. de les escoles, 2) fins al 10 de desembre del 2015.

Ara fa unes setmanes, el passat 25 d'octubre dins de les activitats culturals i d'oci del programa Viu el parc del Parc del Montnegre i el Corredor, va celebrar-se el ja clàssic Ral·li fotogràfic que enguany arribava a la seva 9a edició sota el lema "Tocats pel bolet" en un dia festiu que incloïa també la celebració de la 18a Festa del bolet i Festa Viu el parc. Es fàcil constatar com, any rere any, el ral·li s'ha convertit en una cita ineludible per a totes aquelles persones amants de la fotografia i del ric patrimoni natural i cultural del nostre territori.

Dies després, el diumenge 22 de novembre, el jurat format per persones del Grup Fotogràfic Manlleu i de l'Àrea de Territori i Sostenibilitat de la Diputació de Barcelona ha acordat atorgar els premis següents:

Premi Tema A ("Matèria viva") dotat amb 75 euros per a Xavier Puente Hidalgo.

Premi Tema B ("Objectes quotidians") dotat amb 75 euros per a Rita Ballbona Hernández.

Premi Tema C ("La fira") dotat amb 75 euros per a Cèlia Fernández Acien.

Premi a la Millor col·lecció dotat amb 150 euros per a Susana Cobos Rodríguez.

Premi especial infantil (nens i nenes fins a 12 anys) dotat d'un diploma i un val de 50 euros per bescanviar per material fotogràfic per a Roc Camp Torrents.

Podeu veure totes les imatges al Facebook del Parc del Montnegre i el Corredor. El Ral·li Fotogràfic compta amb la col·laboració del Grup Fotogràfic Manlleu i podeu contemplar les fotografies finalistes i guanyadores exposades a l'Ajuntament de Sant Iscle de Vallalta (c. de les escoles, 2) fins al 10 de desembre del 2015.

Categoria: Ús públic, Montnegre-Corredor, Expos. temporals, Concursos, general,