Garraf La carretera BV-2111 i la que uneix la Plana Novella amb Olivella concentrarà més trànsit de vehicles pesats

Comencen les obres per portar l’aigua d’ATLL a Plana Novella

16/10/2018

El dilluns 15 d’octubre han començat les obres d’abastament d’aigua potable Ter Llobregat (ATLL) a la Plana Novella, a Olivella (Parc del Garraf). El projecte va començar el juliol del 2016 i està previst que s'enllesteixi el febrer del 2019.

Les obres afectaran els següents trams del municipi:

· Tram dipòsit Rocallisa - zona Can Surià (octubre).

· Tram Can Surià - Olivella (novembre).

· Estació bombament Can Grau (octubre-febrer).

· Dipòsit Can Grau (octubre-febrer).

· Olivella a Plana Novella (gener-febrer).

A partir del 15 d’octubre, la carretera BV-2111 i la que uneix la Plana Novella amb Olivella concentrarà més trànsit de vehicles pesats com ara camions o excavadores, fet que alentirà la mobilitat.

Entre el 7 de gener i el 28 de febrer del 2019, la carretera que uneix Plana Novella amb Olivella quedarà tancada al trànsit.

Aquest projecte –en el qual l’Ajuntament d’Olivella ha invertit 1,5 MEUR-  ha de resoldre els problemes d’aigua que pateixen els veïns de la Plana Novella.

Font de la informació: Ajuntament d'Olivella

Categoria: Garraf, general,