Guilleries-Savassona En el marc del camp de treball organitzat per Fundesplai a Can Mateu
Una trentena de joves realitzen tasques de millora a l'Espai Natural de les Guilleries-Savassona
Joves del camp de treball. Autor: XPN
16/07/2018
Els nois i noies del camp de treball organitzat per Fundesplai a Can Mateu (pantà de Sau) han dut a terme diverses actuacions de millora a l’Àrea d’Esplai dels Vernets de Ca la Marta i a l’itinerari senyalitzat SL-122 El puig del Far (Vilanova de Sau).
Més de trenta joves del camp de treball organitzat per Fundesplai a l’inici de juliol han estat treballant per millorar l’Àrea d’Esplai dels Vernets de Ca la Marta i l’itinerari senyalitzat SL-122 El puig del Far. A l’Àrea d’Esplai s’han fet tasques de neteja de basses, manteniment del mobiliari de fusta, construcció d’una feixina per corregir l’erosió d’un talús i eliminació d’espècies invasores. A l’itinerari del Puig del Far, els joves han fet feines de millora del ferm i poda de la vegetació per millorar el pas a peu.
Les tasques s’han fet amb la col·laboració dels guardes de l’Espai Natural de les Guilleries-Savassona, que també han impartit un taller de tarda sobre rapinyaires i ratpenats i una sessió nocturna de compteig de ratpenats aquàtics (projecte QuiroRius).
El grup ha estat en tot moment molt predisposat i actiu i ha col·laborat també a fer feines planificades per al personal del parc. Moltes gràcies a tots per la feina feta!
compartir
Font de la informació: Xarxa de Parcs Naturals
Categoria: Guilleries-Savassona, Paisatge, Educació ambiental, Biodiversitat, Hidrologia, hàbitats, Educació ambiental, Gestió del medi, general,
Este portal web únicamente utiliza cookies propias con finalidad técnica, no recaba ni cede datos de carácter personal de los usuarios sin su conocimiento. Sin embargo, contiene enlaces a sitios web de terceros con políticas de privacidad ajenas a la de la Diputación de Barcelona que usted podrá decidir si acepta o no cuando acceda a ellos. Consulte la Política de privacidad