Un grup d'alumnes visita l'estació meteorològica de Vilanova de Sau
Font de la informació: Meteoguilleries
Categoria: Educació ambiental, Guilleries-Savassona, Biodiversitat, Meteorologia, Recerca i seguiment, Divulgació, ODS,

Grup d'alumnes durant la visita a l'estació meteorològica. Autor: Meteoguilleries
Alumnes de l’escola Vedruna de Manlleu van visitar el dijous 7 d’abril l'estació meteorològica de Vilanova de Sau. Responsables de Meteoguilleries els van explicar el seu funcionament així com altres aspectes relatius a la meteorologia.
La visita es va fer en dos grups per l’elevat nombre d’alumnes que van seguir atentament les explicacions sobre el funcionament dels diferents sensors, a càrrec del responsable de Meteoguilleries. Al final de la presentació van poder preguntar diverses qüestions referents a la meteorologia i la tasca que realitzen els observadors meteorològics.
L’estació meteorològica municipal de Vilanova de Sau és un centre de gran referència dins la Xarxa Meteorològica de les Guilleries i les seves dades s’utilitzen també per a la gestió de l’Espai Natural (més informació en aquesta notícia).
Font de la informació: Meteoguilleries
Categoria: Educació ambiental, Guilleries-Savassona, Biodiversitat, Meteorologia, Recerca i seguiment, Divulgació, ODS,
Este portal web únicamente utiliza cookies propias con finalidad técnica, no recaba ni cede datos de carácter personal de los usuarios sin su conocimiento. Sin embargo, contiene enlaces a sitios web de terceros con políticas de privacidad ajenas a la de la Diputación de Barcelona que usted podrá decidir si acepta o no cuando acceda a ellos. Consulte la Política de privacidad