Litoral Tot comença el maig del 1992

El Parc de la Serralada Litoral celebra 25 anys

15/05/2017

El 15 de maig del 1992, ajuntaments del Maresme i del Vallès Oriental i els respectius consells comarcals van decidir unir-se per protegir una part del seu entorn natural.

Mercès al seu compromís, aquest territori es va incloure en el Pla d'Espais d'Interès Natural que al desembre del mateix any va aprovar la Generalitat de Catalunya.

Des d'aleshores, hem anat fent camí molt ben acompanyats d'administracions, entitats, professionals, voluntaris i tots aquells que valoren i gaudeixen del Parc i han fet possible que avui siguem qui som.

Moltes gràcies a tothom i... seguim!

Les institucions que formen el Consorci del Parc de la Serralada Litoral són la Diputació de Barcelona, la Generalitat de Catalunya, el Consell Comarcal del Maresme, el Consell Comarcal del Vallès Oriental i els ajuntaments d'Alella, Argentona, Cabrera de Mar, Cabrils, Martorelles, Montornès del Vallès, Òrrius, Premià de Dalt, la Roca del Vallès, Santa Maria de Martorelles, Teià, Tiana, Vallromanes, Vilanova del Vallès i Vilassar de Dalt.

Font de la informació: Consorci del Parc de la Serralada Litoral

Categoria: Litoral, general,