Marina Hi van assistir unes 70 persones

L'ermita de l'Alegria de Tiana, al Parc de la Serralada de Marina, fa un tastet de l'òpera "Marina" d’Emilio Arrieta

29/05/2024

El segon concert d'aquest 2024 d'Òpera als parcs va homenatjar Emilio Arrieta i la seva òpera més coneguda: Marina. El dissabte 25 de maig, al vespre, més de 70 persones van gaudir d'aquest fantàstic recital, un recull de peces d'aquesta òpera. Dos solistes, Laura del Río, soprano, i Facundo Muñoz, tenor, acompanyats de Josep Buforn al piano, es van reunir a l'ermita de l'Alegria de Tiana, al Parc de la Serralada de Marina.

En un espai tan singular com l'ermita van fer gaudir el públic d'allò més. L'equip artístic va interpretar amb molt de talent la història de Marina, una jove pescadora que a l'òpera s'enamora de Jorge, un noble disfressat de pescador. Jorge va a la guerra. Marina, durant l'espera, es compromet amb Roque, un terratinent. La trama es complica amb malentesos i girs dramàtics quan Jorge torna de la guerra. L'òpera culmina amb un apassionat duet entre Marina i Jorge que posa de relleu la força de l'amor envers les adversitats.

Un narrador, el director artístic Miquel Ripeu, va presentar cada acte, contextualitzant i revelant els detalls més fascinants de la trama. La combinació de la narració amb la interpretació de les peces va crear una experiència completa d'aproximació a l'obra.

compartir

Font de la informació: L'Espectacleria

Categoria: Marina, Viu el parc, ODS,

Cercador de notícies




        Suscríbete a nuestros boletines

         

        Recibe nuestros boletines de Parques.
        Suscríbete a la agenda y al Informativo
        haciendo clic en los botones de abajo.

        butlletí gaudim

        Suscríbete a la agenda Suscríbete al InformatIVO

        Sugerencias, opinión y redes sociales

         

        Envíanos tus sugerencias, opina

        y visita nuestras redes sociales

        Sugerencias Opina Redes sociales