Selector de idioma

Publicador de contenidos

Montesquiu Se celebrarà el diumenge 6 de juny en el marc de la Matinal Viu el parc

El 22è Ral·li Fotogràfic del Castell de Montesquiu torna a la presencialitat

Ral·li Fotogràfic 2020 - Premi tema 'La natura des de casa'. Autora: Julita Morró i Pla

31/05/2021

El 22è Ral·li Fotogràfic del Castell de Montesquiu torna a la presencialitat i a celebrar-se en l'àmbit del Parc del Castell de Montesquiu i dels municipis que componen el Bisaura: Montesquiu, Sant Quirze de Besora, Santa Maria de Besora, Sora i Vidrà. Tanmateix, per evitar aglomeracions les inscripcions i la descàrrega d’imatges s’hauran de fer a través de la pàgina web https://www.concursfotografic.cat.

En el marc de la Matinal Viu el parc del Parc del Castell de Montesquiu, el diumenge 6 de juny tindrà lloc la 22a edició del Ral·li Fotogràfic del Castell de Montesquiu que, enguany, torna a la presencialitat i es desenvoluparà en l’àmbit del Parc i dels municipis que componen el Bisaura (Montesquiu, Sant Quirze de Besora, Santa Maria de Besora, Sora i Vidrà).

A causa de la situació sanitària i per evitar aglomeracions, aquest 2021, però, les inscripcions i la descàrrega d’imatges s’han de fer a través de la web https://www.concursfotografic.cat. La inscripció es farà en el moment de pujar les imatges i l’hora límit d’admissió de les fotografies serà el diumenge 6 de juny a les 23.59 h.

Premis i exposició a la Cabanya del Castell

Com és habitual, els tres temes es donaran a conèixer el mateix diumenge 6 de juny a les 8 h del matí a la web del Ral·li i només s'acceptarà una imatge per a cada temàtica. Els premis són: premi a la millor col·lecció (300 euros); tres premis a la millor fotografia de cada tema (150 euros), i un premi especial per a participants de fins a 12 anys.

El jurat estarà format per persones de l’àmbit fotogràfic nomenades per l’Àrea d’Infraestructures i Espais Naturals de la Diputació de Barcelona i el lliurament de guardons es farà el dissabte 26 de juny a les 12 h a la Cabanya del Castell de Montesquiu. Les fotografies finalistes i guanyadores s'exposaran al castell de Montesquiu durant el mes de juliol.

Els participants han d'actuar de manera respectuosa i discreta i minimitzar el seu impacte sobre el medi natural i sobre els seus habitants així com contribuir a restaurar les condicions de l’entorn. No s’acceptaran fotografies que el jurat consideri que hagin afectat la fauna o l’entorn natural de manera explícita.

Per a més informació, podeu consultar les bases en aquest enllaç.

Font de la informació: Xarxa de Parcs Naturals

Categoria: Montesquiu, Educació ambiental, Viu el parc, Educació ambiental,

Tu privacidad es nuestra prioridad

• Propias y de terceros con fines estadísticos, con las que no se recoge información de los usuarios ni se registran las direcciones IP de acceso.
  • Propias y de terceros para garantizar el funcionamiento básico, como la sesión de usuario, y aspectos de personalización, como el idioma de nuestras páginas.