caes

Montnegre-Corredor Fruit del treball col·laboratiu i d'un repte per descobrir-les

L'associació Calella Marxa presenta el llibre '60 ermites del Montnegre i el Corredor'

29/06/2022

Descobrir el gran llegat patrimonial, històric i cultural del Parc del Montnegre i el Corredor. És l’objectiu del llibre 60 ermites del Montnegre i el Corredor, segona publicació de l’associació Calella Marxa. El volum es presenta el divendres 1 de juliol a les 19 h a Can Saleta de Calella.

El llibre és un recull de seixanta ermites del Montnegre i el Corredor que s’acompanya dels mapes amb la ubicació d'aquestes ermites. La publicació ha estat una obra col·lectiva. En aquest sentit, en el mateix acte es lliurarà el diploma i samarreta commemorativa als participants del #repteermites que n’hagin assolit un mínim de trenta. En acabar, hi haurà un tastet de ratafies casolanes.
 
El repte consistia a visitar i fer un recull fotogràfic de trenta de les seixanta ermites seleccionades, en les quals sortís la imatge, i penjar-les a les xarxes socials amb l'etiqueta #repteermites, així com fer arribar la fotografia a l’associació.
 
Obrirà l'acte de presentació del divendres 1 de juliol a Can Saleta de Calella Martí Barrera com a president de l'entitat Calella Marxa, seguit de Joan Ferrer i Daniel Rangil com a autors del llibre, i hi intervindrà també Mireia Vila, directora del Parc del Montnegre i el Corredor. Clourà l'alcalde de Calella, Marc Buch.

compartir

Font de la informació: Xarxa de Parcs Naturals

Categoria: Llibres, revistes i CD, Montnegre-Corredor, Educació ambiental,

Cercador de notícies




butlletí gaudim

Suscríbete
a nuestros boletines

Recibe nuestros boletines de Parques, suscríbete a la agenda y al Informativo

butlletí gaudim

Sugerencias, opinión
y redes sociales

Envíanos tus sugerencias, opina y visita nuestras redes sociales