El marge dret de la desembocadura ja rep els primers visitants
Font de la informació: Parc Fluvial del Besòs
Categoria: Parc Fluvial del Besós, Biodiversitat, fauna, vertebrats, ocells, hàbitats, Recerca i seguiment, Gestió del medi, general,

Corbs marins a la desembocadura. Autor: Parc Fluvial
Un grup bastant nombrós de corbs marins (Phalacrocorax) s’estava, de manera molt relaxada, a la franja on s’havia plantat el canyís.
El canyís plantat al marge del riu està traient els primers brots tendres i les tres espècies diferents de plantes resistents a la salinitat també tiren endavant.
Esperem que la primavera vinent aquesta zona esdevingui un punt atractiu per la fauna i que sigui una realitat la recuperació del marge dret de la desembocadura per a la fauna.
Per a més informació sobre els treballs de recuperació realitzats podeu consultar l'enllaç següent.
Font de la informació: Parc Fluvial del Besòs
Categoria: Parc Fluvial del Besós, Biodiversitat, fauna, vertebrats, ocells, hàbitats, Recerca i seguiment, Gestió del medi, general,
Recibe nuestros boletines de Parques, suscríbete a la agenda y al Informativo
Envíanos tus sugerencias, opina y visita nuestras redes sociales
Este portal web únicamente utiliza cookies propias con finalidad técnica, no recaba ni cede datos de carácter personal de los usuarios sin su conocimiento. Sin embargo, contiene enlaces a sitios web de terceros con políticas de privacidad ajenas a la de la Diputación de Barcelona que usted podrá decidir si acepta o no cuando acceda a ellos. Consulte la Política de privacidad