Litoral Es va envernissar la tarima, barana, bancs i senyals i netejar l'entorn
Els voluntaris condicionen el Mirador de la Cornisa, al Parc de la Serralada Litoral
Voluntaris podant i envernissant una part del mirador. Autor: Institut Àgora
14/04/2015
El dissabte 11 d'abril, més d'una vintena de membres del Cercle de Voluntaris dels Parcs Naturals van participar en una acció de voluntariat en aquest espai del Parc de la Serralada Litoral.
L'objectiu de l'activitat era doble. Per una banda, les persones participants van condicionar el mirador i, per una banda, van netejar, també, el seu entorn.
Amb aquesta finalitat, els voluntaris van envernissar amb un oli especial la tarima, els bancs, la barana i els senyals del mirador així com, a continuació, recollir la brossa i esporgar els voltants del Mirador de la Cornisa.
Un cop enllestida les tasques de condicionament, la més d'una vintena de participants van visitar l'ermita i la font de Sant Mateu i el Centre d'Informació de Can Boquet. Un àpat de germanor va cloure aquesta interessant i profitosa jornada.
compartir
Font de la informació: Institut Àgora
Categoria: Litoral, Cercle de voluntaris, general,
Tags: voluntariat, restauració, cercle de voluntaris dels parcs naturals, condicionament,
Cercador de notícies
Suscríbete a nuestros boletines
Recibe nuestros boletines de Parques, suscríbete a la agenda y al Informativo
Este portal web únicamente utiliza cookies propias con finalidad técnica, no recaba ni cede datos de carácter personal de los usuarios sin su conocimiento. Sin embargo, contiene enlaces a sitios web de terceros con políticas de privacidad ajenas a la de la Diputación de Barcelona que usted podrá decidir si acepta o no cuando acceda a ellos. Consulte la Política de privacidad