Selector de idioma

Publicador de contenidos

Diputació de Barcelona | Sant Llorenç-Obac | Xarxa de Parcs Naturals Van participar 14 productors vinculats al territori de la XPN

Viu el parc presenta Naturàlia.cat a Castellar del Vallès

$urlFileEntry

Moment de la jornada. Autor: Viu el parc

10/07/2017

El dijous 6 de juliol a les 19 h, va tenir lloc a l’edifici El Mirador de Castellar del Vallès l’edició pilot de Naturàlia.cat, una activitat de caire promocional amb continguts de perfil sociocultural que vol promoure els actius locals dels àmbits social, lúdic, cultural, educatiu, ambiental, artístic o artesanal, tant pel que fa a entitats associatives com empresarials o col·laboratives.

L'acte va començar amb la presentació del regidor de cultura de l’Ajuntament de Castellar del Vallès, Aleix Canalís, i va continuar amb la intervenció de Josep Melero, cap de la Secció de Divulgació i Comunicació, Gerència d’Espais Naturals, Àrea de Territori i Sostenibilitat de la Diputació de Barcelona. La conducció la va fer Víctor Cucurull, director de la Fundació Societat i Cultura.

Catorze productors vinculats al territori de la Xarxa de Parcs Naturals

Durant la jornada, un total de catorze productors vinculats al territori dels espais naturals protegits de la Diputació de Barcelona van poder presentar els seus productes. Van ser els següents:

· Granotes i gripaus i altres trifulgues, companyia Cesc Serrat & Isaac Elies de Matadepera (espectacle visual de contes i musiquetes).

· Extrem, treballs verticals i bioconstrucció, de Castellar del Vallès.

· Museu de la pagesia de Fogars de la Selva.

· El generador, de Terrassa, empresa de consultoria, producció i gestió de projectes turístics i culturals especialitzada en turisme industrial.

· Josep Llinares Gibernau, escultures de fusta, de Castellar del Vallès.

· Inventari del Patrimoni Cultural Immaterial del Montseny, a càrrec de Lluís Garcia Petit.

· Nualart Artesania, de Castellar del Vallès.

· Agrupació Astronòmica de Terrassa.

· Can Juliana, activitats al medi natural per infants i adults, de Castellar del Vallès.

· Companyia Cervesera del Montseny, de Seva.

· Exposició “El bandoler Capablanca”, Joan Mundet, de Castellar del Vallès.

· La Muntada, vinicultura ecològica amb ànima social, de Sant Llorenç Savall.

· Naturalea, conservació, arquitectura i paisatge, de Castellar del Vallès.

· Tres Turons, de Castellar del Vallès, viver de plantes autòctones per a rehabilitació ecològica.

Després de la cloenda a càrrec del representant de l’Ajuntament de Castellar del Vallès, la Companyia Cervesera del Montseny i els productors del vi "5 Quarteres" de la Masia la Muntada de Sant Llorenç Savall van oferir als presents un tast al mirador de l’edifici, un espai molt agradable amb la Mola de fons, imponent  a l’hora de la posta de sol, que va afavorir l’apropament entre els productors i va propiciar l'intercanvi.

Font de la informació: Viu el parc

Categoria: Espai Naturàlia, Diputació de Barcelona, Diputació de Barcelona, Viu el parc, Sant Llorenç-Obac, Xarxa de Parcs Naturals, general,

Viu el parcViu el parc

Tu privacidad es nuestra prioridad

• Propias y de terceros con fines estadísticos, con las que no se recoge información de los usuarios ni se registran las direcciones IP de acceso.
  • Propias y de terceros para garantizar el funcionamiento básico, como la sesión de usuario, y aspectos de personalización, como el idioma de nuestras páginas.