Celebració del Dia Mundial de l'Aigua a Collserola
Aiguart. Autor: CPNSC
11/03/2018
El Parc Natural de Collserola se suma a la celebració del Dia Mundial de l'Aigua amb dues activitats dins del programa 'Aiguart' per posar en valor aquest bé públic universal.
La primera proposta va ser el diumenge 11 de març, amb el títol "L’aigua ens inspira, aprenem a dibuixar al pantà", una sessió de dibuix naturalístic conduïda per Lucia Gómez Serra, il·lustradora.
El dissabte 24 de març es realitzarà la segona proposta, amb l’activitat “L’arquitectura de l’aigua: el camí de la Budellera”, una passejada des del Centre d’Informació seguint les traces de l’aigua fins arribar a aquesta font emblemàtica. La inscripció és el mateix dia de l’activitat al taulell del Centre d’Informació.
El dijous 22 de març és el Dia Mundial de l’Aigua, data declarada per l’Assemblea General de les Nacions Unides. Des de l’Ajuntament de Barcelona s’impulsen un seguit d’activitats relacionades amb les arts escèniques, visuals i plàstiques amb el títol “Aiguart” L’objectiu és reflexionar i posar en relleu la importància de l’aigua com a bé comú així com el patrimoni històric de l’aigua a la ciutat.
El programa complert d’aquest cicle d’activitats gratuïtes està disponible en aquest enllaç.
compartir
Font de la informació: Consorci del Parc Natural de la Serra de Collserola (CPNSC)
Este portal web únicamente utiliza cookies propias con finalidad técnica, no recaba ni cede datos de carácter personal de los usuarios sin su conocimiento. Sin embargo, contiene enlaces a sitios web de terceros con políticas de privacidad ajenas a la de la Diputación de Barcelona que usted podrá decidir si acepta o no cuando acceda a ellos. Consulte la Política de privacidad