Collserola Situat a la zona de la Floresta (Sant Cugat del Vallès)

Els 'Contes al bosc', nou eix del Bosc Literari de la Serreta

23/02/2016

Al final del mes de gener, es va inaugurar la 12a edició del Bosc Literari de la Serreta amb la presentació del nou centre d'interès d'aquest itinerari centrat en els 'Contes al bosc', d'Elisenda Queralt.

L'Anella Verda de la Serreta és una porta del Parc Natural de la Serra de Collserola situada a la Floresta que fa, alhora, de parc urbà.

Es tracta d'un espai molt apreciat pels veïns i veïnes de la zona que, des de fa més de deu anys, treballen per tal que sigui un espai on poder gaudir del bosc d'una manera ben diferent. A diferents trams dels camins de l'anomenada Anella Verda de la Serreta hi ha instal·lats plafons divulgatius.

Un dels trams més emblemàtics, el literari, s'actualitza anualment gràcies a l'impuls de l'AAVV d'aquest barri i al suport de l'ajuntament i del consorci del parc. Enguany, el centre d'interès han estat els "Contes al Bosc", d'Elisenda Queralt.

La inauguració, realitzada el passat 31 de gener, va comptar amb la presència de membres de l'AAVV, l'autora dels contes i l'alcaldessa de la ciutat i Presidenta de la Diputació de Barcelona, Mercè Conesa.

Us convidem a gaudir d'aquest racó de bosc tant especial!

Per a més informació sobre el bosc literari de la Serreta podeu llegir l'article aparegut a la pàgina 10 del Butlletí del parc. Estiu del 2014.

Font de la informació: Consorci del Parc Natural de la Serra de Collserola

Categoria: Educació ambiental, Collserola, general,