Diputació de Barcelona | Xarxa de Parcs Naturals Del 20 de setembre al 10 de novembre. Inscripcions fins al 15 de setembre

Curs de Prevenció d'incendis forestals a les zones d'interfície urbana-forestal

31/07/2017

La Diputació de Barcelona ofereix aquest curs als ajuntaments amb l'objectiu d'explicar com fer front a la responsabilitat que tenen en relació a la llei 5/2003, de 22 d'abril, de mesures de prevenció dels incendis forestals en les urbanitzacions, els nuclis de població, les edificacions i les instal·lacions situats en terrenys forestals.

Durant el curs, es començarà per aclarir el concepte d'interfície forestal urbana i conèixer els factors que fan vulnerables les urbanitzacions o els nuclis de població pel que fa als incendis forestals.

Per altra banda, s'explicarà el servei que s'ofereix a través del Pla de prevenció d'incendis forestals a les urbanitzacions (PPU) i les línies de foment associades.

· Destinataris: tècnics municipals de medi ambient o de desenvolupament rural.

· Modalitat: semipresencial.

· Dates: del 20 de setembre al 10 de novembre del 2017.

· Lloc sessions presencials: pati Manning (c. Montalegre, 7 - Barcelona).

· Formulari inscripcions (inscripcions fins al 15 de setembre).

Font de la informació: Oficina Tècnica de Prevenció Municipal d'Incendis Forestals (OTPMIF)

Categoria: Diputació de Barcelona, Oficina Tècnica de Prevenció d'Incendis, Diputació de Barcelona, Xarxa de Parcs Naturals, Prevenció incendis, general,