Engega el concurs d'Instagram #DibaRacons

05/10/2016

Fins al 30 d'octubre els usuaris de la xarxa de fotografia mòbil Instagram poden participar al concurs #DibaRacons. Es convida els participants a fer fotografies d'aquells racons que més els agradin del seu municipi, amb l'objectiu de donar a conèixer nous indrets no tan coneguts de la demarcació de Barcelona, i de fomentar la interacció i participació dels usuaris amb les xarxes socials de la Diputació de Barcelona.

Cada carrer, cantonada i plaça té el seu secret. Per participar en aquest concurs cal seguir els comptes d'Instagram @dibacat i @bcnmoltmes i penjar les fotos amb les etiquetes #DibaRacons i #bcnmoltmes. Participen en el concurs les fotografies penjades entre el 30 de setembre i el 30 d'octubre, ambdós inclosos.

Les fotografies poden ser detalls, carrers, vistes, etc. relacionades amb un municipi de la demarcació de Barcelona i els premis en joc són els següents: cinc premis de dues entrades per visitar el Palau Güell amb audioguia, cinc premis de dues entrades per visitar el Museu Marítim de Barcelona, cinc premis de dues entrades per visitar el Centre de Cultura Contemporània de Barcelona, quatre premis del llibre El Palau Güell. Una obra mestra d'Antoni Gaudí, dos premis de la col·lecció de llibres "Palau Güell a fons", dos premis del llibre Lola Anglada. Memòries 1892-1984 i dos premis del llibre Parcs naturals pas a pas. Xarxa de Parcs Naturals de la Diputació de Barcelona. Els premiats es donaran a conèixer a mitjan novembre.

Més informació i bases del concurs a l'enllaç següent.

Font de la informació: Diputació de Barcelona

Categoria: Foix, Litoral, Sant Llorenç-Obac, Xarxa de Parcs Naturals, Montseny, Montesquiu, Guilleries-Savassona, Parc Agrari, Marina, Olèrdola, Garraf, Montnegre-Corredor, Collserola, general,